سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام:

مشکلات خیابان سمندری ایلام با جریمه پلیس حل نمی‌شود

سرهنگ کهزادی گفت:مشکلات خیابان سمندری ایلام و ساماندهی پارک‌های حاشیه‌ای درمحدوده این خیابان با جریمه پلیس حل نمی‌شود.

سرهنگ ابوالفضل کهزادی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ گفت:مشکلات بوجود آمده در محدوده خیابان سمندری به دلیل برداشتن رفوژمیانی بوده که هم اکنون به محلی برای پارک وسایل نقلیه تبدیل شده است.

او افزود:خیابان سمندری از لحاظ موقعیت مکانی نزدیکترین مسیر جهت دسترسی به هسته مرکزی شهر و مراکز خرید است و به دلیل برخورداری از فضای کافی و ظرفیت زیاد، مناسب‌ترین محل برای پارک خودور‌های کسانی است که به مرکز شهر مراجعه کردند که لازم است برای پیشگیری از پارک‌های نامنظم حاشیه‌ای با نصب موانع فیزیکی در وسط و اطراف آن، پارک وسایل نقلیه در این محدوده ساماندهی می‌شود.

سرهنگ کهزادی ادامه داد:بار‌ها خودرو‌های متوقف شده در این مسیرتوسط پلیس اعمال قانون شدند، که این اقدام نت‌ها موثرنبوده بلکه نارضایتی شهروندان را به دنبال داشته است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام نظارت بیشتر پلیس در محدوده این خیابان را منوط به تغییرات فیزیکی در ساختار آن و نصب تابلوی ایستادن ممنوع دانست؛ و اظهار کرد:مسئولان امور شورای ترافیک شهرستان باید هرچه سریعتر در خصوص سامان دادن پارک‌های حاشیه‌ای در این خیابان چاره اندیشی اساسی کرده و نظرات فنی و کارشناسی خود را به شهرداری ایلام اعلام کنند.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.