سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هرس درختان آرامستان بهشت محمدی سنندج با فرم مناسب

رئیس سازمان آرامستان‌های شهرداری سنندج از هرس با فرم مناسب درختان بهشت محمدی با هدف تسهیل درعبور و مرور زیارت کنندگان اهل قبور خبر داد.

مرتضی سنندجی رئیس سازمان آرامستان‌های شهرداری سنندج در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، گفت: بسیاری از شهروندان در سنوات گذشته بر سر مزار متوفیان خود نسبت به کاشت گونه‌های متخلف از درختان اقدام نموده بودند.

سنندجی گفت: رشد درختان کاشته شده باعث مانع دید و تردد آسان شهروندان و همچنین مخفی شدن قبور شده بود و همین امر باعث نارضایتی شهروندان شده بود.

اواظهار داشت: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و ممنوعیت حضور شهروندان جهت زیارت اهل قبور در آرامستان بهشت محمدی، بهترین زمان برای پاکسازی و انجام هرس فرم درختان این آرامستان بود.

سنندجی از انجام عملیات هرس فرم مناسب درختان آرامستان بهشت محمدی خبر داد و افزود: تسهیل در عبور و مرور شهروندان و همچنین ایجاد کانال دید مناسب در قطعات مختلف این آرامستان از مهم‌ترین اهدف اجرای هرس فرم درختان بود.

رئیس سازمان آرامستان‌های شهرداری سنندج تصریح کرد: درختان و شاخه‌های خشک درختانی که به دلایل مختلف دراین آرامستان خشک شده بودند و احتمال سقوط وبروز حوادث را داشتند را هم قطع وپاکسازی شد.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.