سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تولید ۸ هزار دقیقه برنامه با موضوع دفاع مقدس

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمانشاه گفت: ۸ هزار دقیقه برنامه با موضوع دفاع مقدس در این رسانه استانی تولید می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ افشین امیری در جلسه پیگیری برنامه هفته دفاع مقدس که با حضور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه برگزار شد، گفت: ۸ هزار دقیقه برنامه با موضوع دفاع مقدس در این رسانه استانی تولید می‌شود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمانشاه گفت: تاکنون در حوزه‌های پیام در رادیو و تلویزیون ۲۴۴ برنامه در ۳۸ عنوان در ساختار‌های مختلف نمایشی، فیلم، سریال، مستند، انیمیشن، داستانی کوتاه را تولید و یا در دست تولید داریم.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه، از تشکیل ۱۳ کمیته و ۱۵ ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در استان خبر داد و بیان کرد: کمیته‌ها و ستاد‌ها بیش از ۹۰۰ برنامه برنامه فرهنگی و هنری در هفته دفاع مقدس امسال پیش‌بینی کرده‌اند.

ناصر باباخانی شعار برنامه‌های هفته دفاع مقدس امسال را «ما قوی هستیم» عنوان کرد و گفت: برنامه‌های امسال با توجه به شرایط کرونایی با استفاده از ظرفیت فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی پخش خواهد شد.

او ادامه داد: برنامه هفته دفاع مقدس از ۳۱ شهریورماه با تجلیل ۱۸ هزار نفر از پیشکسوتان به صورت ویدیو کنفرانس در استانداری برگزار می‌شود.

باباخانی با بیان اینکه رژه نیرو‌های مسلح در استان به علت شیوع بیماری کرونا برگزار نمی‌شود، گفت: تجلیل از پیشکسوتان کرمانشاه در هشت سال دفاع مقدس، برپایی نمایشگاه دفاع مقدس با حضور ۴۰ اداره، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، دیدار با امام جمعه، افتتاح پروژه‌های فرهنگی، هنری، صنعتی ، از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این ایام است.

انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.