فرماندار کنگاور گفت: درس‌آموزی از دوران دفاع مقدس، والاترین الگو و نماد برای همدلی، هم‌افزایی و اتحاد در مسیر مقاومت در برابر دشمنان و ساختن و اعتلای ایران اسلامی است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ خیرالله خزایی روز سه شنبه در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم چهلمین سالگرد دفاع مقدس و تقدیر از رزمندگان دوران باشکوه حماسه و ایثار که در سرسرای فرمانداری این شهرستان برگزار شد، گفت: دفاع مقدس، باشکوه‌ترین صفحات تاریخ مقاومت ملت ایران اسلامی را شامل می‌شود و در گرامی داشت باشکوه یاد و خاطره حماسه سازی‌ها و جان فشانی‌های این دوران عزیز همه اتفاق نظر دارند.

او تجلیل از خانواده‌های شهدا و ایثارگران را یک وظیفه همگانی دانست و خواستار قدردانی از فرزندان و همسران رزمندگان به عنوان مجاهدان جبهه‌های حق علیه باطل شد و اظهار داشت: ارزش هایی، چون ایثار و شهادت، والاترین سرمایه اجتماعی است و هرچه گستره این جامعه وسیع‌تر باشد توان در برگیرندگی و تاثیر آن بر اجتماع بیشتر خواهد شد.

 سرهنگ علی حیدرنژاد فرمانده سپاه ناحیه کنگاور، دستورالعمل اجرایی چهلمین ستاد بزرگداشت هفتۀ دفاع مقدس را تشریح کرد و مدیران حاضر در جلسه هم راهکار‌ها و پیشنهاد‌های خود را برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر هفته دفاع مقدس ارائه دادند.

تجلیل از ۴۳۰ رزمنده دفاع مقدس شهرستان، برپایی ایستگاه‌های صلواتی با توزیع ماسک و مواد ضدعفونی، برگزاری یادواره شهدا، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگر، فضاسازی ادارات و اماکن سطح شهر از مهمترین برنامه‌های چهلمین سال گرامیداشت دفاع مقدس در کنگاور بود.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.