سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

احتمال تعطیلی مدارس از اول مهر ماه، شایعه یا واقعیت

آیا مدارس پس از دو هفته آموزش‌های حضوری از اول مهرماه تعطیل می‌شوند؟

سیدعلی ساداتی معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش مازندران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، در پاسخ به این پرسش که برخی ادعا کردند آموزش و پرورش برای تکمیل فرایند ثبت نام دانش آموزان ۱۵ روز به صورت آزمایشی مدارس را باز کرد و قرار است از اول مهرماه مدارس بسته شوند، این ادعاد را کذب اعلام کرد و گفت: آموزش و پرورش تصمیم گیرنده نهایی در خصوص بازگشایی مدارس نبوده است که حالا بخواهد مدارس را با تصمیم خود ببندد.

او افزود: اینگونه نیست که آموزش و پرورش خودش به تنهایی تصمیم به بازگشایی مدارس گرفته باشد بلکه این تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا بود و تا زمانی که این ستاد اعلام نکند آموزش حضوری در مدارس دایر است.

بیشتر بخوانید:

ساداتی ادامه داد: باز یا بسته بودن مدارس بسته به شرایط شیوع کرونا و تصمیمات ستاد ملی کرونا دارد که بر اساس وضعیت کرونا در هر منطقه و استان تصمیم نهایی را می‌گیرند.

معاون آموزش و پرورش مازندران با بیان اینکه هیچ مدرسه‌ای حق اجبار کردن دانش آموزان برای حضور در مدارس را ندارند، گفت:دانش آموزانی که این روز‌ها در مدارس آموزش حضوری می‌بینند حتما با مجوز و رضایت خانواده در مدارس حضور دارند.

او دغدغه مدیران مدارس را سلامت دانش آموزان در کنار تحصیل اعلام کرد و افزود: مدیران مدارس دغدغه ابتلای احتمالی دانش آموزان به کرونا را دارند چرا که اگر شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت نکنند خودشان نیز در معرض خطر خواهند بود.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش مازندران گفت: خانواده‌ها نگرانی‌هایی در مباحث بهداشتی دارند، اما هم خانواده و هم دستگاه‌های اجرایی با کمک در تهیه مواد ضدعفونی کننده و لوازم بهداشتی می‌توانند این نگرانی‌ها را به حداقل رساند.

انتهای پیام /س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.