سامانه ارتباط مردمی آموزش و پرورش مازندران در ایام کرونا راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سعدی پور مدیر کل آموزش و پرورش مازندران گفت: این اداره کل با راه اندازی دو خط تلفن به شماره‌های ۳۳۳۲۰۳۶۶ و ۳۳۳۰۵۰۷۹ همه روزه به سوالات و دغدغه‌های خانواده‌های دانش‌آموزان و معلمان پاسخ خواهد داد.

او افزود: خانواده‌های دانش آموزان می‌توانند سوالات خود در زمینه‌های مختلف از جمله بازگشایی مدارس و کرونا را از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ ظهر با شماره‌های ذکر شده در میان بگذارند.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت: خانواده‌ها می‌توانند با مطرح کردن سوالات آموزشی و تربیتی و سوالات تخصصی و اینترنتی به ادامه سال تحصیلی جدید کمک کنند.

او با اشاره به اینکه سه کارشناس در حوزه‌های آموزشی و فناوری همه ‌روزه پاسخگوی سوالات مردم خواهند بود از والدین خواست نرم افزار و برنامه آموزشی شاد ۲ را از مدیران مدارس دریافت و نصب کنند.

سعدی پور افزود: راهنمای نصب شاد دوم نخستین بار در مازندران برای کمک رسانی بیشتر به خانواده‌ها و دانش‌آموزان ایجاد شد.

پرداخت مطالبات بازنشستگان، امروز واریز می شود

سعدی پور مدیر کل آموزش و پرورش مازندران گفت: در ادامه پرداخت مطالبات سال ۹۸ بازنشستگان آموزش و پرورش، مطالبات پارسال بازنشستگان آموزش و پرورش مازندران امروز واریز می‌شود.

او افزود: ۲۶۹ میلیارد تومان از معوقات و مطالبات سال قبل بازنشستگان آموزش و پرورش مازندران امروز به حساب ۲ هزار و ۱۸۲ بازنشسته واریز می‌شود.

مدیر کل آموزش و پرورش مازندران افزود: این مبلغ در یک مرحله و تمام آن واریز می‌شود و با پرداخت آن بدهی آموزش و پرورش مازندران به بازنشستگان سال بدهی سال ۹۸ آموزش و پرورش مازندران به بازنشستگان صفر می‌شود.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار