سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجمع محکومیت اهانت به پیامبر (ص) در کرمانشاه برگزار می‌شود

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با صدور اطلاعیه‌ای ضمن محکوم کردن اهانت به ساحت مقدس حضرت نبی اکرم (ص) و قرآن کریم در نشریه فرانسوی، از برگزاری تجمع اعتراض‌آمیزدر مرکز این استان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با صدور اطلاعیه‌ای اهانت به ساحت مقدس حضرت نبی اکرم (ص) و قرآن کریم را به شدت محکوم کرد.

در این اطلاعیه آمده است: اهانت به مقدسات مسلمانان جهان به بهانه آزادی عقیده، در حقیقت ذبح آزادی و مثله‌مثله کردن جنایت‌آمیز عقیده است. این حرکت رذیلانه گرچه به ظاهر  از سوی رسانه‌ای فرانسوی و جمعی از جاهلان حقیر و بداندیش واقع شد، اما پشت پرده‌های پیچیده و کینه‌توزانه‌ای دارد که نشان از اسلام هراسی و در یک زنجیره پلید در حال فعالیت است و خصمانه علیه مقدسات اسلامی کار می‌کند و از این احمقانه‌تر، رفتار ابلهانه رئیس جمهوری فرانسه بوده که به بهانه دفاع از آزادی بیان و عقیده، آن را تأیید کرده است.

این اطلاعیه می‌افزاید: سیاست کینه‌توزانه و خصمانه اسلام‌ستیزی که  از سوی صهیونیسم بین‌الملل و استکبار جهانی هدایت می‌شود، به یقین با طراحی عوامل خودفروخته رسانه‌ای و در اندیشکده‌ها و سازمان‌های صهیونیستی آمریکا و برخی دولت‌های اروپایی طرح‌ریزی‌شده و برای اجرا به مزدوران جنایتکار که در لباس روشن‌فکری یا رسانه‌ای و با اسم برخورداری از آزادی بیان در دنیای دروغین و متمدن غربی، جولان می‌دهند، به اجرا گذارده می‌شود.

شورای هماهنگی تبلیغات استان کرمانشاه از عموم مردم مومن و خداجوی کرمانشاه دعوت کرده است در تجمعی که به‌منظور اعتراض به این حرکت ناشایست، غیرانسانی و کینه توزانه بعد از نماز جمعه ۲۱ شهریورماه در مقابل مسجد جامع کرمانشاه برگزار خواهد شد حضوری حماسی و دشمن شکن داشته باشند.

انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.