امام جمعه اهل سنت سرپل‌ذهاب گفت: محکوم کردن گسترده توهین به مقدسات مسلمانان، باعث تحکیم اتحاد و وحدت هرچه بیشتر مسلمانان جهان می‌شود.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ ملارشید ثنایی با محکوم کردن اقدام راست گرایان افراطی مبنی بر اهانت به قرآن کریم و سوزاندن نسخه‌ای از آن و همچنین انجام دیگر فعالیت‌هایی در ارتباط با اسلام ستیزی، گفت: این اقدام وحشیانه و تشویق‌کننده افراطی گری کار حسدورزان و معاندانی است که چشم دیدن موفقیت‌های مسلمانان را ندارند.

او اظهار داشت: اهانت به پیامبران، قدیسان و افراد مورد احترام ادیان و مذاهب، عملی است که هیچ مکتب و آیینی آن را نمی‌پذیرد و از این رو کسانی که دست به اهانت به پیامبر اسلام (ص) می‌زنند پیرو هیچ دین و مکتبی نیستند و از شیطان پیروی می‌کنند.

امام جمعه اهل سنت سرپل ذهاب گفت: قرآن کریم به معنای کلمه شکست‌ناپذیر است و مسلمانان واقعی جهان نیز به طفیلی این معجزه بزرگ و کتاب الهی همواره دارای عزت و آبرو بوده‌اند و هستند.

ثنایی اضافه کرد: این توهین‌های پی درپی به ساحت مقدس قرآن و پیامبر (ص)، دلیلی جز حسدورزی به همین عزت حاصل از پیشرفت و موفقیت‌های روزافزون مسلمانان ندارد.
انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.