سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آموزش مجازی همراه با نظارت بر کیفیت محتوای آموزشی الکترونیکی

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : در شرایط اپیدمی تصمیم گیری‌های انجام شده در معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در خصوص نحوه آموزش تاکنون بر مبنای حفظ سلامت دانشجویان بوده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ خزایی معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : مجازی شدن کلاس‌های تئوری در دانشگاه تا پایان بحران کووید ۱۹ از مهمترین تصمیمات است.

او گفت : در این مدت با تلاش اساتید و اعضای هیات علمی دانشگاه بیش از ۱۴ هزار مورد محتوای آموزشی تولید و در سامانه نوید در اختیار دانشجویان قرار گرفته است.

خزایی افزود : تعداد ۳۶۲ نفر از اساتید عضو هیات علمی و حق التدریس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با ارائه محتوای آموزشی فعالیت قابل توجهی در آموزش مجازی در دانشگاه داشتند.

او افزود : تعداد ۳۱۴۰ نفر از دانشجویان دانشگاه از آموزش مجازی بهره‌مند شدند و سایر دانشجویان نیز از جمله رزیدنت ها، اینترن‌ها و دوره‌های کارورزی و کارآموزی ناگزیر به شرکت در کلاس‌های عملی بودند که این کلاس‌ها با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و توجه به شرایط کرونایی برگزار شد.

خزایی ادامه داد : از دیگر دغدغه‌های ما در معاونت آموزشی دانشگاه برگزاری آزمون‌ها بود که با تصمیمات و اقدامات انجام شده در ماه گذشته بیش از ۱۰ آزمون با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و به بهترین نحو و بدون هیچ مشکلی برگزار شد.

او افزود : تقویت مهارت اساتید عضو هیات علمی در تدوین و تهیه محتوای الکترونیکی، نظارت بر محتوای آموزشی جهت بهبود کیفیت آن‌ها و بهره مندی دانشجویان از ۱۰ درصد محتوای آموزشی به صورت آن لاین با استفاده از نرم افزار‌های ادوبی کانکت، اسکای روم و ... و ایجاد زیرساخت‌های لازم جهت مشارکت بیشتر دانشجویان در کلاس‌های مجازی از مواردی است که در ترم آینده به صورت ویژه مورد توجه قرار خواهد گرفت .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.