رئیس مرکز بهداشت ودرمان شهرستان گیلانغرب گفت : ۱۰۰ درصد مردم این شهرستان در سومین مرحله غربالگری کرونا از طریق سامانه ۴۰۳۰ پایش شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ یارمرادیان رئیس مرکز بهداشت ودرمان شهرستان گیلانغرب گفت : از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون سه مرحله غربالگری از طریق سامانه ۴۰۳۰ انجام شده و در مجموع ۲۵۰ نفر مبتلا به کرونا در این شهرستان ثبت شده است.

او گفت : هم اکنون به لحاظ ابتلا به کرونا وضعیت شهرستان در روز‌های اخیر روند افزایشی داشته و تقاضا می شود مردم کماکان با همکاری و حساسیت خود در رعایت موازین بهداشتی و فاصله اجتماعی کارکنان مرکز بهداشت را یاری کنند.

یارمرادیان افزود : ویروس کرونا تضعیف نشده و همچنان قربانی می‌گیرد و برای مقابله با این بیماری ویروسی نیاز است مردم ضمن استفاده از ماسک در بیرون از منزل و اماکن عمومی حتما فاصله اجتماعی و رعایت بهداشت دست‌ها و شستشوی مرتب دست‌ها و ضدعفونی وسایل را مورد توجه قرار دهند.

او افزود : باتوجه به بازگشایی مدارس نظارت بر وضعیت مدارس و رعایت بهداشت توسط کارشناسان بهداشتی ما مرتب انجام می‌شود.

یارمرادیان ادامه داد :مهمترین عامل برای حفظ سلامت فرزندان ارایه آموزش‌های فردی مبنی بر رعایت بهداشت، استفاده از ماسک و فاصله اجتماعی یک متر و ۸۰ سانتی متر به آن‌ها است که همه باید ملزم به رعایت آن و انجام چنین مواردی برای در امان ماندن از این ویروس باشند.

او افزود : همچنین نظارت بر ادارات نیز به صورت مرتب انجام می‌شود و خوشبختانه تمامی موارد بهداشتی از سوی ادارات شهرستان و کارکنان آن‌ها رعایت می‌شود.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.