سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسته خبرهای کمیته امداد:

توزیع سبد کالا میان خانوار‌های مددجوی کمیته امداد/برگزاری جشن عاطفه‌ها امسال همزمان با سراسر کشور

۲۴ هزار و ۴۷۳ سبد کالا میان خانوار‌های مددجوی کمیته امداد در استان کرمانشاه توزیع شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ کیومرث رحمتی پور معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان با بیان اینکه توزیع سبد کالای ویژه خانوار‌های مددجو از نیمه مرداد ماه آغاز شده است گفت : این سبد‌های کالا طی چندین مرحله و در بین تمامی خانوار‌های مددجویی که کمک معیشت فروردین ماه را دریافت کرده اند توزیع می‌شود.

او با اشاره به اینکه سبد‌های غذایی خانوار‌های مددجو شامل برنج، مرغ و روغن است گفت : توزیع این سبد‌های حمایتی تاکنون در برخی از ادارت تابعه به پایان رسیده است.

او ادامه داد: خانوار‌های مددجویی که تاکنون موفق به دریافت سبد کالای حمایتی نشده اند می‌توانند با در دست داشتن کد ملی سرپرست خانوار و کارت بانکی صندوق امداد ولایت به فروشگاه‌های طرف قرارداد این نهاد مراجعه کنند.

مددجویان برای اطلاع از زمان توزیع و فروشگاه‌های طرف قرارداد می‌توانند به دفاتر کمیته امداد در شهرستان محل اقامت خود مراجعه کنند.

جشن عاطفه‌ها در کرمانشاه برگزار می شود

جشن عاطفه‌ها امسال همزمان با سراسر کشور از ۲۲ شهریور تا ۱۱ مهر در استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

مدیر کل کمیته امداد استان گفت: ۱۱۰ پایگاه حضوری و چهار درگاه غیرحضوری در استان برای جمع آوری کمک‌های مردمی در جشن عاطفه‌های امسال در نظر گرفته شده است.

محسن رخصی افزود: پایگاه‌های حضوری این نهاد شامل دفاتر کمیته امداد در شهرستان‌های تابعه و مراکز نیکوکاری از ابتدا تا پایان این شور ملی مذهبی دایر و ۲۲ پایگاه سیار نیز طی روز‌های نهم تا یازدهم مهر ماه در میادین و خیابان‌های سطح شهر و روستا‌ها آماده دریافت کمک‌های خیران نیک اندیش هستند.

او افزود: همچنین مراجعه به سایت الکترونیکی www.emdad.ir، شماره گیری کد‌های #۱۴* و #۰۸۳*۸۸۷۷* از طریق تلفن‌های همراه و واریز وجوه نقدی به شماره کارت ۹۶۲۷-۹۹۹۳-۹۹۱۸-۶۰۳۷ نزد بانک ملی از درگاه‌های غیرحضوری این نهاد به شمار می‌رود که خیران می‌توانند کمک‌های نقدی خود را از طریق این درگاه‌ها به دست نیازمندان برسانند.

جشن عاطفه‌ها امسال با شعار‌های «همدل می‌شویم در تامین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان» و «همدل می‌شویم برای مهربانی در مهر» برگزار می‌شود .

راه یابی ۱۹ منتخب قرآنی به مسابقات کشوری باران وحی

معاون فرهنگی کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: با اتمام مرحله استانی جشنواره قرآنی باران وحی ویژه مددجویان کمیته امداد شش مددجوی منتخب در رشته حفظ و ۱۳ مددجوی دیگر در رشته های آوایی به مرحله کشوری راه یافتند.

 کامیار جمشیدی با بیان اینکه طی ماه های گذشته مسابقات قرآنی باران وحی در فضای مجازی برگزار شده است، گفت: این مسابقات با استقبال خوب مددجویان کرمانشاهی مواجه شد به گونه ای که حدود دو هزار مددجو در این دوره از مسابقات شرکت کردند.

جمشیدی افزود: مسابقات قرآنی باران وحی در چهار محور آوایی، معارفی، هنری و ادبی و در ۱۱ رشته با شرایط استاندار برگزار شده است.

او ادامه داد: با اتمام مرحله استانی جشنواره قرآنی باران وحی ویژه مددجویان کمیته امداد شش مددجوی منتخب در رشته حفظ و ۱۳ مددجوی دیگر در رشته های آوایی (ترتیل،قرائت، مداحی،اذان و...) به مرحله کشوری راه یافتند.

معاون فرهنگی کمیته امداد استان کرمانشاه افزود: مرحله کشوری مسابقات قرآنی ویژه مددجویان از بیست و پنجم تا سی و یکم شهریور ماه به صورت ویدئو کنفرانس برگزار می شود.

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.