سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشكى البرز:

اساتید خلاقیت را چاشنی آموزش كنند

یزدانى گفت: استاد برتر در تهیه محتوای آموزش مجازی دانشگاه بر اساس مشخصات تعریف شده و نظر دانشجویان در نیم سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ انتخاب می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، شهروز یزدانی، معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشكى البرز گفت : سال تحصیلی جدید متفاوت از سال های تحصیلی گذشته است چرا که مدتی است کشور درحال مبارزه با ویروس کروناست و به اقتضای شرایط سیستم آموزشی دانشگاه نیز دچار تغییر و تحولاتی شده است .

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشكى البرز افزود : با شیوع کرونا در استان ، معاونت آموزشی دانشگاه به سرعت نحوه ی آموزش را از حضور فیزیکی به مجازی تغییر داد و بستر مناسب فراهم شد و اساتید در تولید محتوای آموزش مجازی توانمند شدند.

يزدانى گفت: علاوه بر برگزاری کلاس های درس به صورت مجازی در نیم سال دوم ٩٨ ، تمامی آزمون ها نیز به صورت الکترونیکی برگزار شد.

او در خصوص ارتقای بستر آموزش مجازی افزود : سامانه نوید به عنوان بستر اصلی آموزش آفلاین ارتقا یافت و از دیگر نرم افزار های آموزشی در جهت اعتلای کیفیت آموزش استفاده شد .

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشكى البرز از راه اندازی نرم افزار آموزش مجازی skyroom در تمامی دانشکده های دانشگاه خبر داد و گفت: دانشکده ها با کمک این سامانه می توانند آموزش مجازی را در بستر مناسب تر و با کیفیت بهتری به دانشجویان ارائه کنند.

يزادانى افزود: در سال تحصیلی جدید وحدت رویه در بین همه ی دانشکده ها در خصوص آموزش مجازی وجود داشته باشد و در این خصوص با در نظر گرفتن حداقل های بستر مجازی سازی دستورالعمل های یک پارچه ویژه اعضای هیات علمی ابلاغ خواهد شد تا بتوانند محتوای با کیفیت آموزشی که شایسته ی دانشجویان می باشد، تهیه و ارائه شود.

معاون آموزشی دانشگاه در ادامه از فعالیت های جهادی کلیه اساتید و اعضای هیات علمی در بخش بالین و غیر بالین در نیم سال تحصیلی گذشته قدردانی کرد و گفت: در نیم سال تحصیلی گذشته با وجود شرایط سخت کرونا و عدم آمادگی های لازم ، اعضای فعال هیئت علمی به خوبی توانستند کیفیت آموزش را حفظ کنند .

یزدانی افزود : در سال تحصیلی جدید از خلاقیت در آموزش نهایت بهره را ببرند و با استفاده از تصاویر ، ویدئو و سایر ابزار های موشن میزان اثرگذاری آموزش و کیفیت تدریس را افزایش دهند.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشكى البرز گفت: اساتید به دلیل عدم حضور فیزیکی دانشجویان حتما منابع تکمیلی را در سامانه نوید معرفی کنند و جلسات مجازی رفع اشکال متعددی در طول نیم سال تحصیلی برگزار كنند.

انتهای پیام/خ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.