رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۶۰ بیمار با علائم کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان بستری شده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، محمد فتحی، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: طی ۲۴ساعت گذشته ۴۵۱ نفر به صورت سرپایی به مراکز درمانی و بهداشتی  استان با علائم مشکوک مراجعه کرده اند که ۶۰ مورد در بیمارستان‌ها بستری شده اند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی البرز افزود: مجموع موارد بستری شامل قطعی، محتمل و مشکوک از ابتدای شیوع کرونا تا امروز در استان ۱۵ هزار و۷۷۶ نفر بوده که از این تعداد ۱۵ هزار و ۲۳۴ نفر مورد قطعی مثبت و بستری بوده اند.

فتحی با بیان این که در حال حاضر ۳۹۳ نفر شامل موارد قطعی، محتمل و مشکوک  در مراکز درمانی بستری هستند گفت: از این تعداد ۱۶۶ نفر بیمار قطعی کووید ۱۹ است.

او افزود: متاسفانه طی۲۴ ساعت گذشته ۸ یمار کووید ۱۹ جان خود را از دست داده اند و مجموع جان باختگان این بیماری در استان به ۹۷۵ نفر رسید.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی البرز با اشاره به اینکه ۹۳ بیمار بستری شده جوان و کم‌تر از ۵۰ سن دارند افزود: تعداد بیماران بستری شده بد حال در ۲۴ ساعته گذشته به ۱۰۸ نفر رسیده است.

فتحی گفت: از ابتدای شیوع کرونا تا کنون ۱۴هزار و ۴۰۰ نفر از مراکز درمانی ترخیص و در ۲۴ ساعت گذشته ۴۸ نفر از مراکز درمانی ترخیص شده اند.

انتهای پیام / ر .ن 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.