سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جانشین انتظامی استان ایلام:

امنیت و آرامش زیربنای توسعه یک جامعه است

سرهنگ عزیززاده گفت: امنیت و آرامش زیربنای توسعه، پیشرفت و تکامل یک جامعه است تا افرادی که در اجتماع زندگی می‌کنند بتوانند با آرامش هدف‌های خود را دنبال کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سرهنگ شهاب عزیززاده جانشین انتظامی استان ایلام در نشست هم اندیشی با تشکل های، هنری و فرهنگی، ورزشی، سینمایی و غیره، گفت: امنیت و آرامش زیربنای توسعه ، پیشرفت و تکامل یک جامعه است تا افرادی که در اجتماع زندگی می‌کنند بتوانند به خوبی و با آرامش هدف‌های خود را دنبال کرده و چرخه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و غیره  را به سمت موفقیت و رشد هدایت کنند.

او با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که فرهنگ را به منزله هوایی است، که تنفس می‌کنیم، اظهار کرد: فرهنگ هویت یک کشور و یکی از اساسی‌ترین زیرساخت‌های تحقق سایر اهداف در جامعه است، لذا با برنامه ریزی دقیق و مناسب می‌توان با هجمه‌های فرهنگی دشمن مقابله کرد.

جانشین انتظامی استان ایلام ادامه داد: کار‌های فرهنگی در واقع بستر شکل گیری و خیزش علمی، اقتصادی و اجتماعی در سطح جامعه بوده و در کاهش آسیب‌های اجتماعی نتایج مثبتی خواهد داشت.

او با بیان اینکه برای مقابله و مبارزه با تهاجم فرهنگی دشمن ، باید از راه حل‌های فرهنگی استفاده کرد، افزود: برای مبارزه و مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن، شناخت دشمن و اهداف او از تهاجم فرهنگی نخستین گام در این زمینه می‌باشد و بدون بستر سازی مناسب برای رسیدن به اهداف ممکن نیست.

عزیز زاده با بیان اینکه تقویت و هماهنگی و همکاری‌های فرا بخشی نیروی انتظامی در ابعاد فرهنگی، ورزشی، اجتماعی و امنیتی می‌تواند تاثیرگذار باشد ، اظهار کرد: سهم دستگاه‌های متولی فرهنگی در راستای پیشگیری از جرایم و معضلات اجتماعی مشخص است و می‌طلبد در این راستا کلیه نهاد برای رسیدن به اهداف مشترک بیش از پیش تلاش کنند.

انتهای پیام/ ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.