سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سال تحصیلی بزرگترین و تأثیرگذارترین رویداد فرهنگی کشور

فرماندار صحنه گفت : آغاز سال تحصیلی بزرگترین و تأثیرگذارترین رویداد فرهنگی کشور است رویدادی که جریان زندگی را دگرگون می‌کند و نظم جدید را ایجاد می‌کند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ حیدری فرماندار صحنه گفت : هر چند شرایط سال تحصیلی جدیدخاص و منحصر به فرد است اما در زمان جنگ تحمیلی هم با وجود بمباران های شدید هیچگاه آموزش ما تعطیل نگردیدو البته در سال تحصیلی جدید با رعایت دستورالعمل های ستاد ملی کرونا و رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی مدارس بازگشایی شده است تا امر تحصیل دانش آموزان با وقفه مواجه نشود.

او گفت : به همه مسئولان مدارس شیوه نامه های جدید امسال با توجه به ویروس کرونا ابلاغ شده و روند اجرای این دستورالعمل ها نیز به طور جدی پیگیری می‌شود تا برای دانش‌آموزان و مسئولان مدارس مشکل بروز نکند.

حیدری با اشاره به اینکه مدرسه کانون تربیت است و مدرسه جایگاه شکل‌گیری شخصیت و هویت دانش‌آموزان است افزود: اولیاء امسال همراهی بیشتری را با کادر آموزش داشته باشند و همچنین از مربیان و مدیران آموزش و پرورش هم خواست با تمام توان و دقت دستورات ستاد کرونا را بکار گیرند .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.