مدیر آموزش و پرورش شهرستان هرسین گفت : در شرایط متفاوت سال تحصیلی جدید اهداف والای سند تحول بنیادین را دنبال خواهیم کرد.

ادامه اهداف والای سند تحول بنیادینبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ علی الماسی فرد مدیر آموزش و پرورش شهرستان هرسین گفت : در شرایط متفاوت سال تحصیلی جدید اهداف والای سند تحول بنیادین را دنبال خواهیم کرد.

او با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در اجلاس سالانه روسای آموزش و پرورش گفت : مقام معظم رهبری در محور اصلی سخنانشان منطق و هدف آموزش و پرورش در همه‌ی دنیا را «تربیت انسان شایسته» دانستند و وظیفه ما این است که با تمام توان زمینه به انجام رساندن این مهم را فراهم کنیم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان با خاطرنشان کردن این موضوع که شهرستان هرسین در وضعیت زرد قرار دارد افزود: بر اساس اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا مدارس از پانزدهم شهریورماه بازگشایی می‌شوند و نحوه ارائه آموزش‌ها بر اساس شرایط هر منطقه متفاوت است. در شهرستان هرسین نیز که وضعیت زرد اعلام شده، ارائه آموزش‌ها بصوت حضوری و مجازی خواهد بود.

الماسی فرد با اشاره به برگزاری موفقیت آمیز کنکور سراسری و امتحانات نهایی در شهرستان گفت: تجربه ارائه آموزش‌های مجازی از اسفند ماه و سنجش غیر حضوری دانش آموزان همچنین برگزاری آزمون‌های بزرگی همچون کنکور سراسری و امتحانات نهایی، باعث شد تا نقاط ضعف و قوت به خوبی شناسایی شوند و با رفع نواقص موجود، مسیر دستیابی به اهداف آموزشی و پرورشی را هموار‌تر سازیم.

او با مهم دانستن نقش والدین و انجمن اولیا و مربیان در مدارس خواست تا در این شرایط بحرانی ویژه کادر مدرسه را در امر آموزش دانش آموزان یاری دهند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.