سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پخش تولیدات هنری از اشعار آیینی

مسئول واحد هنر‌های تصویری حوزه هنری استان کرمانشاه از تهیه و پخش تولیدات هنری از اشعار آیینی با عنوان "نوای عشق" در فضای مجازی سیمرغ خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ فخرالدین دوست محمد مسئول واحد هنر‌های تصویری حوزه هنری استان کرمانشاه گفت : چند ماه است که مسئولیت واحد هنر‌های تصویری حوزه هنری استان را به عهده گرفته‌ام و همچون قبل در خانه کاریکاتور حوزه هنری هم فعالیت دارم.

او گفت : برای مناسبت‌های متعدد به ویژه ایام محرم با مشارکت و همت واحد موسیقی، ادبیات و هنر‌های تصویری توانستیم از توانمندی و ظرفیت هنرمندان استان در قالب ساخت کلیپ و نماهنگ گام‌های مثبتی برداریم و آثار خوبی در این زمینه تولید شده است.

او افزود: در مبحث هنر انقلاب و دفاع مقدس نیز این فعالیت‌ها ادامه خواهد داشت تا بتوانیم از ظرفیت موجود شاعران، نویسندگان، نمایشنامه نویسان و هنر‌های تجسمی کار‌های مشترک تولیدی داشته باشیم.

مسئول واحد هنر‌های تصویری حوزه هنری استان کرمانشاه با بیان به اینکه مجموعه کلیپ شعرخوانی شاعران آئینی استان برای ایام محرم با عنوان "نوای عشق" در پنج قسمت توسط پنج شاعر به صورت کلیپ در حال آماده شدن برای پخش در تلویزیون مجازی سیمرغ (حوزه هنری استان) می‌باشد افزود: قصد داریم پس از پخش در تلویزیون مجازی سیمرغ به صورت گسترده این کلیپ‌ها را در فضای مجازی منتشر کنیم.

مسئول واحد هنر‌های تصویری حوزه هنری استان کرمانشاه ادامه داد: به ترتیب مناسبت‌های پیش رو برنامه‌های مختلفی از این قبیل تدارک دیده‌ایم که در همین راستا در حال برنامه ریزی ساخت مجموعه کلیپ‌های دفاع مقدس برای هفته دفاع مقدس هستیم.

او ادامه داد: در مجموعه هنر‌های تصویری حوزه هنری مجموعه برنامه‌های مختلفی برای سال جاری از قبیل ساخت مستند، فیلم کوتاه، برگزاری نشست‌های تخصصی نقد فیلم، کارگاه‌های آموزشی فیلم سازی، کارگاه آموزشی انیمیشن، نمایش و پخش فیلم‌های کوتاه دانش آموزی و دانشجویی و… در نظر گرفته‌ایم که برای پخش آن علاوه بر سینما آزادی رایزنی‌هایی با شبکه استانی زاگرس انجام گرفته است.

دوست محمد با اشاره به اینکه به خاطر وضعیت بحران کرونا در کشور و محدودیت مباحث مالی گوشه‌ای از برنامه‌های تدارک دیده شده را توانستیم اجرایی کنیم، افزود: با شرایط و امکانات موجود توانستیم تلویزیون مجازی سیمرغ را با هدف معرفی هنرمندان و تولیدات فرهنگی و هنری راه اندازی کنیم که ان شالله در آینده به سراغ سایر حوزه‌های هنری برای معرفی آثار شاخص آن‌ها خواهیم رفت .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.