سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش کرمانشاه مطرح کرد؛

فراهم‌شدن بستر‌های لازم برای آغاز باشکوه سال تحصیلی جدید

محمدرضا بسامی از فراهم‌شدن بستر‌های لازم برای آغاز باشکوه سال تحصیلی جدید در سراسر استان خبر داد .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ محمدرضا بسامی معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش کرمانشاه از فراهم‌شدن بستر‌های لازم برای آغاز باشکوه سال تحصیلی جدید در سراسر استان خبر داد و گفت : باتوجه به شیوع ویروس کرونا، آغاز سال تحصیلی امسال با سال‌های گذشته تفاوت دارد و به تبع آن این شرایط کم سابقه آمادگی بیش از پیش را می‌طلبد.

او با اشاره به اینکه نحوه برگزاری کلاس‌ها منوط و مشروط به نظر ستاد کرونا است، گفت : سه وضعیت سفید، زرد و قرمز تعبیه شده است که براساس آن فعالیت دانش‌آموزان صورت می‌پذیرد و برای هر کدام از وضعیت‌ها راهکار‌های خاصی اندیشیده شده است.

او افزود: برای بازگشایی سال جاری تاکنون، ۱۲۰ جلسه شورای آموزشی، ۹۳۰ مورد بازدید نظارتی و ۱۵ جلسه ویدئو کنفرانسی داشته‌ایم و مانور نمادین بازگشایی نیز در تمامی مناطق استان جهت ارزیابی آمادگی برگزار شده است.

بسامی از ثبت نام ۹۹/۱۴ دانش‌آموزان در استان خبر داد و افزود: در خصوص پیگیری ثبت‌نام روزانه دانش‌آموزان، جزو استان‌های اول کشور هستیم و در استان ما ۱۰۰ درصد ساماندهی نیروی انسانی انجام شده است که تلاش‌های مستمر همکاران در این خصوص درخور تقدیر است.

او به دانش‌آموزان و خانواده‌های کرمانشاهی اطمینان داد، فرآیند تعلیم و تربیت در سراسر استان طبق دستورالعمل های بهداشتی صورت می‌گیرد و واحد‌های آموزشی به صورت مستمر ضدعفونی و گندزدایی می‌شوند و در این خصوص جای نگرانی وجود ندارد .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.