امام جمعه روانسر گفت : کمال و تعالی انسان و پیشرفت جوامع در گرو پاسداشت و توجه به علم و دانش است.

کمال انسان در گرو پاسداشت دانش استبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ ماموستا ملا سید محمد محمدی امام جمعه روانسر گفت : علم انتهایی ندارد و انسان به واسطه علم به اشرف مخلوقات تبدیل شده است.

او گفت : سعی و کوشش، وفا و احترام به معلم، نشر و اشاعه علم و خدمت به مردم سه اصل آموختن و فراگیری علم و دانش است.

امام جمعه روانسر با بیان اینکه تزکیه برای معلم و دانش آموز بسیار ضروری است، ادامه داد: معلمان پرچمداران تزکیه و تعلیم هستند چرا که رسالت پیامبران را انجام می‌دهند.

ماموستا محمدی افزود: معلمان شهرستان روانسر توانمند، دلسوز و مخلص هستند و در پرورش نسلی افتخار آفرین وظایف بسیار سنگینی دارند.

مدیر آموزش و پرورش روانسر گفت: در بازگشایی مدارس نظارت سخت گیرانه‌ای بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در مدارس شهرستان داریم.

کامران حسین زاده افزود: تلاش داریم دغدغه‌ها و نگرانی‌ها اولیا و دانش آموزان را در زمینه پیشگیری از بیماری کرونا به کمترین حد ممکن برسانیم.

او افزود: ماسک زدن، رعایت فاضله گذاری اجتماعی و ضدعفونی و تهویه مدارس سه اصل اساسی در بازگشایی مدارس است و همه ملزم به رعایت دستورات بهداشتی هستیم.

مدیر آموزش و پرورش روانسر گفت: در کنار آموزش‌های رسمی، آموزش‌های مکمل نیز از جمله شبکه شاد برای مقوله آموزش در نظر گرفته شده و این بستر یکی از ابزار‌های اصلی آموزش در سالجاری است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.