سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازگشایی مدارس مازندران زیر سایه کرونا

زنگ بازگشایی مدارس مازندران با اعمال شیوه نامه‌های کرونایی نواخته شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، علیرضا سعدی‌پور مدیرکل آموزش و پرورش مازندران در آیین استانی بازگشایی مدارس مازندران که به صورت نمادین در دبیرستان دخترانه مرحوم باغبانی برگزار شد، بر اهمیت و اولویت سلامت و تندرستی دانش‌آموزان و معلمان در سال تحصیلی جدید تأکید کرد و گفت: امروز در یک زیست بوم جدید قرار داریم که با گذشته فرق دارد و آن آموزش در فضای مجازی و الکترونیکی است.

او با اشاره به تجربه این زیست بوم جدید از اسفند ۹۸ تا خرداد ۹۹ افزود: رشد قابل توجهی در امتحانات پایه دوازدهم دانش آموزان استان نسبت به پارسال داشتیم و شاهد صعود دو پله‌ای در کشور بودیم.


بیشتر بخوانید


مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با بیان اینکه اولویت آموزش و‌پرورش با آموزش حضوری است، ادامه داد: هیچ اجباری در کار نیست و این امر با تعامل خانواده‌ها صورت می‌گیرد.

سعدی پور با اشاره به شیوه نامه‌های های ابلاغی جدید، از خانواده‌ها خواست: شیوه‌های دست یابی به آموزش فرزندانشان را در اطلس مدیران مدرسه جستجو و انتخاب کنند.

او افزود: الگوی ما کم کردن تراکم دانش‌آموزان، گروه بندی دانش‌آموزان گردشی کردن حضور آن‌ها بر اساس شیوه نامه‌ها برای آموزش حضوری است و در عین حال اختیار انتخاب را به خانواده‌ها داده ایم.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت: آموزش حضوری، استفاده از فضای شبکه شاد، استفاده از ظرفیت شبکه آموزش با هماهنگی شبکه تبرستان و شیوه درس نامه که شامل محتوای درسی در قالب سی دی و دی وی دی است و در اختیار دانش‌آموزان و خانواده‌ها قرار می‌گیرد.

سعدی پور افزود: با همکاری خانواده‌ها بتوانیم آموزش و پرورشی پویا، خلاق و شاداب برای دانش‌آموزان فراهم کنیم.

انتهای پیام/ م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۲:۴۸ ۱۵ شهريور ۱۳۹۹
من بچم نمیفرستم حضوری با برنامه شاد درس یاد بگیرن