سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره برداری از کلاس های درسی جدید در سال تحصیلی جدید

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان یزد گفت: ۲۰ ساختمان آموزشی جدید با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال همزمان با سال تحصیلی جدید به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، جواد ذاکر، مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان یزد در نشست خبری با اصحاب رسانه از بهره برداری از ۲۰ ساختمان آموزشی جدید همزمان با سال تحصیلی جدید خبرداد و گفت: این پروژه‌ها شامل ۱۲۰ کلاس درس با زیر بنای ۱۸ هزار و ۳۰۰ متر مربع است که با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال تکمیل و به بهره برداری می‌رسد.

او با بیان اینکه در حال حاضر هنهرستان‌های استان در وضعیت نابسامانی به سر می‌برند، اظهار امیدواری کرد: علاوه بر اینکه تخریب و بازسازی هنرستان‌های استان در دستور کار است، موضوع ساخت هنرستان‌های تخصصی متناسب با صنایع هر شهرستان دنبال می‌شود.

ذاکر با بیان اینکه در سال تحصیلی جدید دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان انواع لوازم و تجهیزات مورد نیاز هنرستان‌ها تهیه و در اختیار آن‌ها قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: پیبش بینی شده است تا پایان برنامه ششم ۵۰ درصد از دانش آموزان از هنرستان‌های استان استفاده می‌کنند به تبع آن فضا‌های آموزشی مناسب برای تحصیل دانش اموزان نیازمند توسعه و استفاده از علم و تکنولوژی‌های جدید است.

همچنین رخسارپور، معاون مشارکت‌های مردمی اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان یزد با اشاره به استقبال بی نظیر یزدی‌ها از طرح آجر به آجر، اظهارداشت: مردم و خیرین از ابتدای امسال تاکنون مشارکت ۲۳ میلیارد تومانی در این طرح داشته اند.

رخسارپور در پایان اضافه کرد: بر این اساس عموم مردم می‌توانند مبالغ مورد نظر خود با مراجعه به سامانه مهر مدرسه به نشانی mehremadrese.ir، پرداخت کنند.

انتهای پیام/و

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.