مشاور وزیر و رئیس مرکز حوزه وزارتی وزارت آموزش وپرورش گفت: دانش آموزان یزدی از ۱۵ شهریور ماه فعالیت درسی خود را همزمان با سراسر کشور آغاز می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، علی باقر زاده، مشاور وزیر و رئیس مرکز حوزه وزارتی وزارت آموزش وپرورش در نشست شورای معاونین آموزش و پرورش استان یزد، گفت: در آستانه فرا رسیدن سال تحصیلی ۱۳۹۹_۱۴۰۰ جلسه شورای معاونین آموزش وپرورش استان با حضور اعضای شورا برگزار شد.

باقر زاده افزود: آنچه که در شش هفت ماه گذشته در دنیا و کشور ما به دلیل شیوع کرونا اتفاق افتاد برای همه نظام‌های آموزشی، هم غیر منتظره و هم ناشناخته بود و بسیاری از کشور‌هایی که آن‌ها را پیشرفته می‌دانستیم نیز دچار وقفه آموزشی شدند و هنوز هم به یک استراتژی درست برای مواجهه با این وضعیت نرسیده‌اند.

او ادامه داد: خوشبختانه استان یزد با استفاده درست از سیستم شاد توانسته در کشور جایگاه بالایی را از آن خود کند که همین الگویی برای دیگر استان‌ها در راه رسیدن به میانگین کشوری است.

باقر زاده در ادامه اظهار داشت: مدارس در سطح کشور بر اساس وضعیت استان‌ها از ۱۵ اردیبهشت ماه به صورت حضوری در مکان‌های سفید، مجازی از طریق برنامه شاد در مکان‌های قرمز و در مکان‌های زرد هم براساس صلاحیت معاونین آغاز می‌شود.

مشاور وزیر در ادامه از برطرف شدن مشکل اینترنت برنامه شاد در سال جاری خبر داد و گفت: در تلاشیم با اقدامات انجام شده و دستور رئیس جمهور پهنای باند اینترنت را برای تمامی خطوط گسترش دهیم.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.