مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد گفت: در شرایط قرمز، حضور دانش آموزان در مدرسه اجباری نیست و در شرایط دیگر تلفیقی از آموزش‌ حضوری و غیر حضوری خواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، دانافر مدیرکل اموزش و پرورش استان یزد گفت: در آستانه سال تحصیلی جدید، مدارس آمادگی کامل برای ارائه خدمات حضوری و غیر حضوری به دانش آموزان را دارند. 

مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد با بیان اینکه تلاش کردیم تا تمام تمهیدات لازم برای بازگشایی مدارس در سطح استان را فراهم کنیم افزود: بازگشایی مدارس به این معنی نیست که دانش آموزان در هر شرایطی مجبور به حضور فیزیکی در مدارس باشند.

دانافر ادامه داد: برای سال تحصیلی جدید سه وضعیت سفید، زرد و قرمز پیش بینی شده است که در شرایط قرمز حضور دانش آموزان در مدرسه اجباری نیست و در شرایط دیگر تلفیقی از آموزش‌های حضوری و غیر حضوری در بستر شبکه شاد صورت خواهد گرفت.

او عنوان کرد: مناطقی که سفید هست آموزش و پرورش این آمادگی را دارد تا حضور فیزیکی دانش آموزان در مدرسه را داشته باشد.

دانافر گفت: امروز همچنین از محتوای آموزشی پایه پنجم رونمایی و اعلام شد استفاده از خدمات شبکه شاد برای مدارس دولتی و دانش آموزان بدون پرداخت هزینه اینترنت باشد.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان هم گفت: ما این اطمینان را به تمام خانواده‌ها می‌دهیم که تمام مدارس استان یزد از لحاظ دستورالعمل‌های بهداشتی همه جوانب را رعایت کنند.

خلیلی افزود: دراین مدت گند زدایی تمام مدارس استان صورت گرفت و بحث فاصله گذاری اجتماعی نیز در مدارس لحاظ می‌شود.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.