سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۹ هزار و ۵۰۰ دانش آموز بابلسری سال تحصیلی جدید را آغاز می‌کنند

۱۹ هزار و ۵۰۰ دانش آموز بابلسری سال تحصیلی جدید را از فردا شنبه ۱۵ شهریور آغاز می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، احمدرضامهاجری نژاد مدیر اداره آموزش و پرورش بابلسر در نشست خبری با اصحاب رسانه، گفت: ۱۹ هزار و ۵۰۰ دانش آموز بابلسری سال تحصیلی جدید را با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی از فردا شنبه ۱۵ شهریور در ۱۳۷ مدرسه این شهرستان شروع می‌کنند.

او با بیان اینکه امسال در شرایط جدیدی قرار داریم و از اسفند پارسال درگیر ویروس منحوس کرونا شده ایم، افزود: این ویروس آسیب‌های زیادی به لحاظ مختلف به کشور وارد کرده، اما در دل این مشکلات توانستیم فرصت‌های جدیدی را خلق کنیم.

مهاجری نژاد از ثبت نام ۱۹هزار و ۵۰۰ دانش آموز بابلسری در سامانه سناد دانش آموزی خبر داد و گفت: تاکنون ۱۸ هزار و ۷۰۰ دانش آموز درخواست کتاب داده اند که براساس جدول زمانی تحویل و توزیع شد.

او گفت: ما ۱۳۷ مدرسه فعال در شهرستان داریم و یک اطلس آموزشی طراحی کرده تا ببنیم دانش آموزان تا چه اندازه از راه اینترنت، تلفن همراه و شبکه شاد به برنامه‌های آموزش دسترسی داشته تا پس از شناسایی و براساس آمار نسبت به تولید محتوای درسی اقدام شود.

مهاجری نژاد افزود: بابلسر در اکثر حوزه‌ها جزو شهرستان‌های اول مازندران است و در امتحانات خردادماه پارسال پایه سوم دبیرستان که به صورت نهایی در کشور برگزار شد، ارتقای وضعیت داشتیم.

او گفت: ۲۳۰۰ نفر شاغل در مدارس دولتی و غیرانتفاعی شهرستان، با تمام توان، روحیه جهادی و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در سال جدید تحصیلی به دنبال انجام شایسته کار آموزش دانش آموزان هستند.

مدیر آموزش و پرورش بابلسر با بیان اینکه همه مدارس ما در هر وضعیت باز بوده و مدیر، معلم و کارکنان باید در مدارس حضور داشته باشند، افزود: آمادگی لازم برای کار در هر شرایط وضعیت کرونایی وجود دارد تا دانش آموزان از آموزش عقب نمانند.
انتهای پیام/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.