سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قدردانی کمیته امداد استان مرکزی از همیاری مردم شازند

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی از همیاری مردم شازند در طرح مواسات و همدلی قدردانی کرد.

بهرامی قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی در حاشیه مراسم تودیع و معارفه رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شازند  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: مردم شهرستان شازند در مرحله دوم طرح مواسات همدلی خوب عمل کرده و توانستند به یاری نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا بشتابند.

بهرامی افزود: با توجه به شیوع کرونا از همه مردم این شهرستان و استان مرکزی دعوت می‌کنم که با مراجعه با دفاتر مرکز کمیته امداد، نذورات نقدی و غیر نقدی خود را برای خانواده‌های بی بضاعت در نظر بگیرند.

او اضافه کرد: مردم می‌توانند برای پرداخت کمک‌های نقدی خود با سامانه تلفنی#٠٨۶*٨٨٧٧* تماس بگیرند و کمک‌های خود را به شماره کارت بانکی ۶۰۳۷۹۹٧٩٠٠٠٠٠۶١۴ واریز کنند.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی بیان کرد: در ایام عزای حسینی بیش از ۱۰۰ مرکز کمیته امداد امام خمینی (ره) کمک‌ها و نذورات نقدی و غیر نقدی در سراسر استان مرکزی مردم استان مرکزی به نیازمندان را جمع آوری کرده تا بر اساس نیت خیران و نیاز سنجی انجام شده از سوی مددکاران و مراکز نیکوکاری و با نظارت کمیته امداد توزیع می‌شود.

در پایان این مراسم به عنوان رئیس محمد محمودی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شازند معرفی و از زحمات، ولی مشهدی رئیس قبلی قدردانی شد.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.