سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان از مردم و هیات‌های مذهبی تقدیر کرد

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان با صدور پیامی از مردم، هیات‌های مذهبی و دست‌اندرکاران مراسم‌های عزاداری دهه اول محرم به دلیل رعایت نکات بهداشتی تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، در پیام حجت الاسلام و المسلمین مصطفی محامی نماینده، ولی فقیه در سیستان و بلوچستان آمده است: مکتب عاشورا سرشار از مضامینی به بلندای تاریخ و به وسعت گیتی است. امسال شیفتگان مکتب اباعبدالله الحسین (ع) ثابت کردند که دلبستگی، ارتباط قلبی و ارادت به این وجود مقدس، محدودیت نمی‌شناسد.

جهان امروز بیش از هر زمانی تشنه اندیشه‌های ناب حسینی و مکتب عاشوراییست و بر دلدادگان این مکتب فرض است تا با الگوگیری از مشی ائمه اطهار (ع) و اولیاء خداوند با بهره‌گیری از ابزار‌های نوین در راستای اشاعه آموزه‌های این مکتب رهایی‌بخش، بکوشند.

امسال عزاداری‌های باشکوه و مالامال از شور و شعور حسینی در سیستان‌وبلوچستان و با رعایت دستورالعمل‌ها و شیوه‌نامه‌های بهداشتی مصوب ستاد ملی کرونا، علاوه بر نمایش اوج دلدادگی و محبت وصف‌ناپذیر مردم ولایتمدار استان نسبت به حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش، جلوه‌های کم‌نظیری از عمق فرهنگ، منطق و عقلانیت پیروان مکتب اهل بیت پیامبر (ص) را به رخ جهانیان کشید و باعث خنثی شدن توطئه‌های شوم دشمنان شد.

اینجانب ضمن قدردانی از همراهی ارزشمند مردم شریف و عموم عزاداران و دست‌اندرکاران مجالس دهه اول محرم، توفیق تداوم حرکت در مسیر پاسداشت شعائر اسلامی و خدمتگزاری در جهت گسترش فرهنگ اسلام ناب محمدی (ص) را از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.