نماینده ولی فقیه و استاندار سیستان و بلوچستان با صدور پیامی مشترک ۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان به ایران اسلامی را تبریک گفتند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، در پیام مشترکی حجت الاسلام و المسلمین مصطفی محامی و احمدعلی موهبتی  ماینده ولی فقیه و استاندار سیستان و بلوچستان آمده است:صبر انقلابی، پایمردی و دفاع مستحکم از ارزش‌های انقلاب اسلامی، از صفات آزادگان غیرتمندی است که با تأسی به سیره امام موسی‌ابن‌جعفر(ع) و دیگر ائمه هدی(ع)، اسیر اذیت و آزار دشمن بعثی و عوامل استکبار جهانی نشدند و به نماد روشنی از مظلومیت و در عین حال اقتدار انقلابیون مسلمان مبدل گشتند.

٢۶ مرداد سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی و تلالو نور امید و پیروزی در دل‌های مردم صبور و انقلابی ایران است.

۵١۶ آزاده غیور استان سیستان‌وبلوچستان نیز که عمدتا از گردان ۴٠٩ و در تک ناجوانمردانه رژیم بعث در سال ۶٧ به اسارت درآمدند، مایه افتخار و مباهات و سند روشنی از مجاهدت‌های مردم این خطه دلیرپرور هستند که می‌بایست نه فقط در این ایام بلکه در طول سال مورد تفقد، احترام و اعتزاز قرار گیرند.

اینجانبان ضمن گرامیداشت سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی و ارج‌گذاری بر صبر جمیل خانواده‌های این غیورمردان، این روز تاریخی را به مقام معظم رهبری (مدظله العالی)و ملت عزیز ایران اسلامی بویژه دلاورمردان سیستان‌وبلوچستان، رزمندگان و آزادگان ولایتمدار و خانواده‌های شهدا، جانبازان و رزمندگان تبریک عرض کرده و برای بازماندگان دوران دفاع مقدس، توفیق و عزت روزافزون از خداوند متعال مسئلت می‌نماییم.

 روز ۲۶ مرداد سال ۱۳۶۹، میهن اسلامی مان شاهد حضور آزادگان سرافرازی بود که پس از سال ها اسارت در زندان ها و اسارتگاه های مخوف رژیم بعث عراق، قدم به خاک پاک میهن اسلامی خود گذاشتند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار