سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسئول سازمان بسیج رسانه خوزستان:

اهانت نشریه فرانسوی به پیامبر اسلام، یک حرکت تروریستی است

سازمان بسیج رسانه استان خوزستان با صدور بیانیه‌ای اهانت نشریه فرانسوی به پیامبر را یک حرکت تروریستی (ترور شخصیت) خواند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  سجاد بهمئی مسئول سازمان بسیج رسانه خوزستان با بیان اینکه سازمان بسیج رسانه استان خوزستان به همراه اصحاب رسانه استان در محکومیت اهانت نشریه فرانسوی به پیامبر اکرم (ص) بیانیه صادر کردند، گفت: سالهاست که از سوی دشمنان اسلام اقدامات ضد اسلامی و افراطی گری به اسم اسلام با حمایت مالی و معنوی صهیونیست‌ها و دولت‌های غربی صورت می‌گیرد.

او افزود: توهین به مقدسات مسلمانان و ارزش‌های اسلامی فعالیت رسانه‌های وابسته به صهیونیست‌ها است که در برهه‌های مختلف برای اهداف از پیش طراحی شده انجام می‌گیرد.

بهمئی بیان کرد: یک روز با ساخت فیلم ضد اسلامی به جنگ رسانه‌ای با مسلمانان می آیند و روز دیگر با انتشار مطالب ضد اسلامی و با انتشار کاریکاتور از پیامبر اکرم (ص) و روز دیگر با توهینی دیگر به اعتقادات مسلمانان که همه اینها محکوم است. این اقدام نشریه فرانسوی در اهانت به ساحت مقدس پیامبر اسلام نمی‌تواند یک جسارت خود سرانه باشد بلکه طرح شیطانی صهیونیستی -آمریکایی است.

 مسئول سازمان بسیج رسانه خوزستان با اشاره به توهین به پیام آور وحی و اهانت به رسول خاتم جهان اسلام از مصادیق و نمونه‌های بارز راهبردهای شوم و نابخشودنی رژیم صهیونیستی و دولت‌های استکباری است، اظهار داشت: این اهانت‌ها با ابزارهای گوناگونی چون کتاب، روزنامه و نشریات، فیلم، سخنرانی و کاریکاتور زنجیره وار انجام می‌گیرد و با توجه به رسانه‌های وسیع و فراگیری که صهیونیست و ایادی استکبار در اختیار دارند آرایش خبری سازمان یافته و همه جانبه را بر ضد اسلام و مسلمانان انجام می‌دهند.

مسئول سازمان بسیج رسانه خوزستان همچنین تصریح کرد: اسلام هراسی و اسلام ستیزی پیوسته و دیرینه فرانسوی‌ها که بازیچه دست صهیونیست نامشروع و آمریکای جنایتکار اند در نشریه شارلی ابدو در دورانی صورت گرفته که صدای خُرد شدن استخوان‌های دولت‌های استکباری به گوش می‌رسد این حرکت تروریستی به تیتر یک رسانه‌های نظام سلطه تبدیل شد تا بار دیگر بر طبل اسلام هراسی بکوبند.

وی در پایان با بیان اینکه بیش از ۱۲۰ رسانه خوزستانی در محکومیت اهانت نشریه فرانسوی به پیامبر اکرم (ص) بیانیه صادر کردند، گفت: در متن این بیانیه آمده است:

یریدون لیطفئوا نور الله بافواههم و الله متم نوره و لو کره الکافرون”

میخواهند نور خدا را با دهانهای خویش خاموش کنند و خدا کامل کننده نور خویش است اگرچه کافران را ناخوش آید. سوره مبارکه صف ، آیه شریفه(۸)

اقدام بی شرمانه نشریه فرانسوی که به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، گناه بزرگ و نابخشودنی در اهانت به چهره نورانی و قدسی حضرت رسول اعظم (صلّی الله علیه و آله) خطاب شده، بار دیگر عناد و کینه‌ی شرارت بار دستگاه‌های سیاسی و فرهنگی دنیای غرب با اسلام و جامعه‌ی مسلمانان را آشکار ساخت.

سیاست مداران فرانسوی با طرح عوام فریبانه آزادی بیان و محکوم نکردن این جرم بزرگ نیز چهره واقعی و سیاست‌های عمیق ضداسلام و صهیونیستی خود را به جهان اسلام نشان دادند.

این رفتار کاملاً دشمنانه در این برهه‌ی زمانی می‌تواند، به انگیزه‌ی منصرف کردن ذهن ملّت ها و دولت‌های غرب آسیا از نقشه‌های شومی باشد که آمریکا و رژیم صهیونیستی برای این منطقه در سر دارند.

رسانه‌های مسلمان بویژه رسانه‌های هوشیار کشورهای غرب آسیا، ضمن حفظ هوشیاری در مسائل این منطقه‌ی حسّاس، باید هرگز دشمنی‌های سیاست مداران و سردمداران غربی نسبت به اسلام و مسلمین را فراموش نکنند.راتژیک که همان قلمرو شناخت باشد را به دست گیرد.

لذا رسانه های استان خوزستان با محکوم کردن حرکت بسیار زشت و نابخشودنی نشریه فرانسوی، این اقدام را ناشی از یکی از هزاران سناریوی نامحدود دشمن در جنگ نامرئی دانسته و خشم، نفرت و انزجار خود از اسلام ستیزان و سیاسیون غربی اعلام می داریم.

انتهای پیام/ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.