سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرونا در مازندران روند صعودی در پیش گرفت

۱۴۴ بیمار جدید مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های مازندران بستری شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،با بستری شدن ۱۴۴ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان‌های زیرمجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل، شمار بیماران کرونایی بستری شده به ۷۶۸ نفر رسیده و همچنان روند وضعیت قرمز در استان ادامه دارد.

بستر ۱۲۵ بیمار جدید کرونایی

دکتر موسوی رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران به شناسایی و بستری شدن ۱۲۵ بیمار جدید مبتلا به ویروس کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در بیمارستان‌های زیر مجموعه این دانشگاه، از ترخیص ۸۹ بیمار با بهبودی نسبی در این مدت خبر داد.

بیشتر بخوانید:

او با بیان اینکه هم اکنون ۵۸۰ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های زیر مجموعه این دانشگاه بستری هستند، افزود: ۱۶۰ بیمار بدحال هم با علائم حاد تنفسی در بخش مراقبت‌های ویژه، تحت مراقبت‌های خاص تنفسی و پزشکی قرار دارند.

کرونا ۱۹ بابلی دیگر را راهی بیمارستان کرد

دکتر جلالی رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل نیز با اشاره به پذیرش و بستری ۱۹ بیمار جدید مبتلا به ویروس کرونا در شبانه روز گذشته در چهار بیمارستان تحت پوشش این دانشگاه گفت: ۳۲ بیمار در این مدت با بهبودی نسبی ترخیص شدند.

او شمار بیماران مبتلا به کووید ۱۹ بستری شده در بیمارستان‌های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی بابل را ۱۸۸ نفر اعلام کرد و افزود: ۴۵ بیمار با علائم حاد تنفسی در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های این شهرستان بستری تحت مراقبت هستند.

انتهای پیام/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.