سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انتقال محموله پسماند‌های بیمارستان شهید ایرانپور امیدیه

انتقال اولین محموله پسماند‌های شیمیایی و دارویی بیمارستان شهید ایرانپور امیدیه انجام شد.

 علی معماری رئیس اداره حفاظت محیط زیست امیدیه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: کار انتقال پسماند‌های شیمیایی و دارویی بیمارستان شهید ایرانپور شهرستان از طریق سامانه جامع مدیریت پسماند‌ها برای اولین بار در سال ۹۹ انجام شد.

او افزود: با توجه به مکاتبات و پیگیری‌های انجام شده، اولین محموله پسماند‌های شیمیایی و دارو‌های تاریخ مصرف گذشته بیمارستان شهید ایرانپور امیدیه از طریق سامانه جامع مدیریت پسماند سازمان حفاظت محیط زیست به مقصد اصفهان انتقال یافت.

معماری تصریح کرد: جایگاه و اهمیت حفظ محیط زیست از آثار زیانبار پسماند‌ها بر هیچ کسی پوشیده نیست و با توجه به ماده ۳۲ آئین‌نامه اجرایی قانون مدیریت پسماندها، شرایط مدیریت بهینه پسماند‌ها به نحوی در حال تغییر است که بدون نظارت مناسب بر روند اجرای مقررات در مدیریت اجرایی پسماندها، نمی‌توان در بلند مدت برنامه مدیریت اصولی پسماند‌ها را پیش برد. قطعا بدون توجه به نکات اجرایی در استفاده از سامانه جامع مدیریت پسماندها، بخش مدیریت پسماند‌ها دچار مشکلاتی خواهد شد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست امیدیه گفت: در حوزه تهیه بانک اطلاعاتی پسماند‌های واحد‌های تولیدی، صنعتی و خدماتی امیدیه قدم‌هایی برداشته شده و این قدم‌ها در حال افزایش است.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.