سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر عامل شرکت گاز استان ایلام خبر داد؛

راه اندازی سامانه هوشمند نشت یابی در شرکت گاز استان ایلام

شمس اللهی گفت :سامانه بومی هوشمند نشت یابی آنلاین نصب و راه اندازی می شود.

عباس شمس اللهی مدیر عامل شرکت گاز استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛  گفت : در راستای بهره گیری از تکنولوژی‌های نوین، صرفه جویی در زمان، کاهش تردد‌ها و تسریع در شناسایی نشت‌های خطوط و شبکه توزیع گاز، سامانه آنلاین هوشمند نشت یابی بر پایه دانش بومی در شرکت گاز استان ایلام خریداری، نصب و مورد بهره برداری قرار گرفت.

او اظهار داشت: شناسایی نشت در شبکه و خطوط گاز در حداقل زمان ممکن و ارسال گزارش آن بصورت آنلاین، کاهش حوادث ناشی از نشت گاز، کاهش انتشار گاز‌های گلخانه ای، جلوگیری از هدر رفت گاز، شناسایی نقاط پر ریسک شبکه و انشعابات و نیز کمک به پیش بینی و اخذ تمهیدات در حوزه پدافند غیر عامل از مزایای این سامانه است.

شمس اللهی تصریح کرد: در این سامانه مکان دقیق آسیب‌های وارده به شبکه و انشعابات شناسایی و ارجاع گزارش آن بصورت آنلاین برای مدیر سیستم و واحد‌های بهره برداری و نیز قابلیت ضمیمه نمودن فیلم و عکس از نشتی‌ها و پایش رفع آن‌ها بصورت آنلاین را دارا است.

او اظهار داشت: با استقرار این سیستم، کنترل و مدیریت بر آمار نشتی‌ها، مشخص شدن فراوانی و علل نشت بصورت علمی و دقیق پایش و مورد کنکاش قرار می‌گیرد و گام موثری در راستانی افزایش بهره وری و ارتقای کیفی فعالیت‌ها و خدمات دهی به مشترکین و کاهش هدر رفت گاز خواهد بود.

انتهای پیام / غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.