سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار ایلام خبر داد؛

کاهش نرخ بیکاری در ایلام به ۶.۵ درصد

سلیمانی دشتکی از کاهش نرخ بیکاری در ایلام به ۶.۵ درصد خبر داد و گفت: طرح‌های مهمی در استان در آستانه افتتاح است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛  قاسم سلیمانی دشتکی صبح امروز سه شنبه در دیدار معاون پژوهشی و آموزشی وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به رشد ۲۰۰ درصدی سرمایه گذاری در استان، گفت: نرخ بیکاری در ایلام به ۶.۵ درصد رسیده و این استان جزو سه استان برتر کشور در زمینه اشتغالزایی است.

او با اشاره به اینکه افتتاح طرح‌ها و پروژه‌های مهم استان در راه است، ادامه داد: با حجم سرمایه گذاری بالا در استان حدود ۳۳ هزار میلیارد تومان طرح و پروژه آماده افتتاح و شروع بکار داریم که تاکنون بالای ۱۳ هزار میلیارد تومان آن توسط رئیس جمهور در سه ویدیو کنفرانس انجام شده است و در ادامه چند افتتاحیه بزرگ دیگر از جمله الفین و شیرین سازی با اعتباری بالای ۱۶ هزار میلیارد تومان داریم.

استاندار ایلام افزود: سه پروژه مهم صنعتی و تولیدی استان نیز شروع به کار کرده‌اند، اما هنوز به طور رسمی افتتاح نشده‌اند.

سلیمانی دشتکی تاکید کرد: مهم‌ترین اولویت‌های استان رفع موانع تولید و اشتغال، جذب سرمایه‌گذاری و تسهیل شرایط برای فعالیت تجار و صادر کنندگان است.

او  عنوان کرد: احیای ظرفیت‌های تبصره ۱۸ توسط دولت راهبردی ویژه برای فعال سازی واحد‌های تولیدی نیمه فعال و راکد است.

استاندار ایلام گفت: محور فعالیت‌های استان بر سه گانه ستاد اقتصاد مقاومتی، ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری است.

معاون آموزش، پژوهش و فناوری وزیر صنعت، معدن و تجارت صبح امروز سه شنبه یازدهم شهریورماه به منظور افتتاح کارخانه آرد نگین زاگرس، بازدید از کارخانه ماداکتو استیل کرد دره شهر، شهرک صنعتی ایلام و مرکز نوآوری دانشگاه آزاد ایلام، شرکت در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان ایلام و شورای ادارای ادارات هم خانواده صنعت، معدن و تجارت وارد ایلام شد.

انتهای پیام / غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.