سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کمک چهار میلیارد تومانی هیات‌ها و خیران کرمانشاهی در دهه اول محرم

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه از کمک چهار میلیارد تومانی هیات‌ها و خیران کرمانشاهی در دهه اول محرم امسال خبر داد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز کرمانشاه؛ محسن رخصی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه از کمک چهار میلیارد تومانی هیات‌ها و خیران کرمانشاهی در دهه اول محرم امسال خبر داد و گفت : این کمک‌ها صرف پخت غذای گرم و تهیه سبد‌های غذایی شده است.

او با اشاره به برپایی آشپزخانه‌های حسینی از ابتدای دهه محرم امسال در سطح استان، گفت : با توجه به مشکلاتی که کرونا بوجود آورده و بسیاری مردم نتوانستند پخت نذری داشته باشند، راه‌اندازی این آشپزخانه‌ها در دستور کار قرار گرفت، تا ضمن پخت غذا برای نیازمندان، بتواند محلی برای انجام این نذر‌ها باشد.

او افزود: در دهه اول محرم، ۷۲ آشپزخانه حسینی در سطح استان آغاز بکار کرد و در مجموع تا به امروز بیش از ۷۰ هزار پُرس غذای گرم در این مراکز با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی و موازین شرعی تهیه و در میان نیازمندان توزیع شده است.

او از استمرار فعالیت این آشپزخانه‌ها تا پایان ماه صفر خبر داد وافزود: در این راستا از تمام هیات‌ها و خیران و افرادی که نذری دارند می‌خواهیم نذر‌ها و کمک‌های خود را به این مراکز داشته باشند.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه از تهیه بیش از ۸۲۰۰ سبد حمایتی برای نیازمندان در این ایام خبر داد و ادامه داد: این سبد‌ها در سطح استان توزیع شده است.

رخصی از کمک چهار میلیارد تومانی هیات‌ها و خیران کرمانشاهی به کمیته امداد در دهه اول محرم خبر داد و گفت: این کمک‌ها جهت پخت غذای گرم و تهیه سبد‌های حمایتی صرف شده است.

او افزود: کمیته امداد این آمادگی را دارد که همچنان پذیرای کمک‌ها و نذورات مردمی باشد و با توجه به استمرار فعالیت آشپزخانه‌های حسینی و نیز توزیع سبد‌های حمایتی تا پایان ماه صفر از تمام خیران می‌خواهیم کمک‌های خود را استمرار بخشند.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه ادامه داد: افراد می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت ۹۶۲۷- ۹۹۹۳- ۹۹۱۸-۶۰۳۷ واریز کرده و یا با شماره گیری #۰۸۳*۸۸۷۷* اهدای کمک‌های نقدی خود را داشته باشند.

او افزود: همچنین افراد می‌توانند نذر‌های خشک خود را به دفاتر کمیته امداد در سطح استان و یا ۱۰۰ مرکز نیکوکاری مستقر در مساجد و هیات‌های استان تحویل دهند .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.