سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قیام امام حسین (ع) احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر بود

رئیس مرکز بزرگ اسلامی شهرستان سنندج قیام امام حسین (ع) را در راستای احیای فریضه دینی امر به معروف و نهی از منکر در جامعه عنوان کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،ماموستا اقبال بهمنی رئیس مرکز بزرگ اسلامی شهرستان سنندج ظهر امروز در مراسم عزاداری روز عاشورا که در مرقد مطهر هاجر خاتون و با حضور برادران و خواهران اهل تشیع و تسنن برگزار شد، گفت: قیام حضرت امام حسین (ع) در راستای احیای فریضه دینی امر به معروف و نهی از منکر انجام شد.

او با اشاره به پیام‌های مهم حادثه عظیم عاشورا، گفت: نهضت امام حسین (ع) فقط برای زمان خودش نبوده است و ما امروز نیز از حادثه عظیم عاشورا درس‌های زیادی را فرا می‌گیریم.

رئیس مرکز بزرگ اسلامی شهرستان سنندج با بیان اینکه امروز هم نام امام حسین و قیام عاشورا همچنان زنده و پایدار است، عنوان کرد: نهضت حسین با شهادتش تمام نشد بلکه تا قیامت ادامه دارد.

وی افزود: حاکمیت اسلامی که پیامبر (ص) بنیاد نهاده بود در زمان یزید تغییر کرد و نیاز بود کسی آن را به شاهراه اصلی بازگرداند که امام حسین (ع) به همین دلیل قیام کرد.

ماموستا بهمنی با اشاره به ارادت اهل سنت به ائمه معصوم به ویژه حضرت امام حسین (ع)، یادآور شد: اهل سنت سال‌هاست به زیارت امامزاده هاجره خاتون می‌آیند که نشانه ارادت اهل سنت به امام حسین (ع) و اهل بیت است.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.