سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خدمت در کنار شدیدترین تحریم‌ها از دستاورد‌های دولت است

فرماندار سنقر و کلیایی، خدمت در کنار شدیدترین تحریم‌ها در سه سال اخیر را از دستاورد‌های دولت دانست و گفت : گره‌گشایی از کار مردم با تحمل تمامی سختی‌ها در سر لوحه کار دولت است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ غلامرضا مرتضوی فرماندار سنقر و کلیایی گفت : با تلاش، هم افزایی و همکاری سازنده همه مدیران و باوجود همه مشکلات، شهرستان به کارگاه بزرگ عمرانی در حوزه‌های مختلف زیرساختی تبدیل شده است.

او با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان محمد علی رجایی و محمد جواد باهنر و ۲۶ هزار شهید دولت و تسلیت ایام سوگواری سید وسالار شهیدان حضرت ابا عبداله الحسین (ع) و یاران با وفایش گفت : ۲ شخصیت رجایی و باهنر که شخصیتی علمی و تربیت یافته در مکتب انقلاب بودند، توانستند با اخلاص، ایثار و از خود گذشتی دولتی مکتبی ومردمی را به نظام و دنیا معرفی کنند.

مرتضوی افزود: رهبر معظم انقلاب به دولتمردان توصیه داشتند که علاوه بر خدمات و تلاش‌های دولت مشکلات و شرایط کشور برای مردم بازگو و از شرایط موجود آگاه سازند.

او ادامه داد: با روی کار آمدن دولت ترامپ در امریکا از ابتدای سال ۹۷ سخت‌ترین و ظالمانه‌ترین تحریم‌ها را بر کشور ما وارد کردند.

نماینده عالی دولت در شهرستان سنقر و کلیایی افزود: در کنار فشار شدید اقتصادی، بنگاه‌های تبلیغاتیِ قدرت‌های استکباری هم با هدف خاص بیشترین فشار روانی را بر مردم وارد آوردند.

مرتضوی با بیان اینکه در زیرساخت و حوزه‌ها کمبودی در کشور نداریم و خدمت به مردم متوقف نشده است، افزود: به لطف الهی و ایستادگی و همدلی مردم و عمل به رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب و تلاش‌های شبانه روزی فرزندان این مرز و بوم، ارکان نظام و در بدنه بزرگ دولت همچنان نشاط و امید در میان جامعه ما پایدار است.

وی اضافه کرد: گره گشایی از کار مردم با وحدت و یکپارچی با تحمل همه سختی‌ها در سرلوحه کار دولت قرار داشته و نمونه آن هم در افتتاح پروژه‌های بزرگی که در پنجشنبه هر هفته و همچنین هفته دولت رقم خورد به وضوح قابل مشاهده است.

مقام ارشد دولت در شهرستان سنقروکلیایی ادامه داد: یکی از مهمترین اهداف امام حسین (ع) در کربلا احیای فریضه بزرگ امر به معروف و نهی از منکر بود که به همین مناسبت دهه اول محرم نیز به این نام نامگذاری شده است.

او افزود: اکنون دعوت مردم به حفظ سلامت خود و جامعه در مقابل بیماری کرونا و پرهیز از اجتماعات، رعایت فاصله گذاری‌ها و استفاده از ماسک از جمله مصادیق امر به معروف و نهی از منکر است.

مرتضوی افزود: از عموم مردم شریف و بزرگوار شهرستان روحانیت محترم به ویژه تلاشگران عرصه سلامت جامعه، کادر درمانی و پزشکان عزیز که با از خودگذشتی و ایثار توانستند تلخی‌های این بیماری را به شیرینی سلامت برای مردم تبدیل کنند تقدیر و تشکر می‌کنم.

او ادامه داد: در برابر ایثار و از خودگذشتگی این عزیزان سر تعظیم فرود می‌آوریم و مردم هم به شایستگی قدردان زحمات این عزیزان بودند و فداکاری مدافعان سلامت با بیش از ۱۶۴ شهید را هیچ‌گاه در تاریخ فراموش نخواهند کرد.

او افزود: در کنار تلاش این عزیزان حضور آحاد مردم، اجرای طرح‌های مواسات و همدلی، شیرینی این ایثار‌ها را ۲ چندان می‌کرد .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.