مدیرعامل گروه سرمایه گزاری پویش گفت : تلکابین تنها یک طرح تلکابین ساده نیست بلکه پیوست‌های مختلفی در افق این پروژه دیده شده است .

برگزاری نشست تخصصی تلکابین کرمانشاه با باشگاه دانشجویان دانشگاه رازیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ هادی کرمی مدیرعامل گروه سرمایه گزاری پویش با ابراز خرسندی و استقبال از دخیل بودن مراکز علمی پژوهشی داخل استان در پروژه تلکابین گفت : این طرح تنها یک طرح تلکابین ساده نیست بلکه پیوست‌های مختلفی در افق این پروژه دیده شده است. پیوست‌های اقتصادی، فرهنگی، توریستی، ورزشی و علمی پژوهشی سرفصل‌های است که این پروژه عظیم را از جمله پروژه‌های شاخص در استان قرار خواهد کرد.

او گفت : باید امیدوار بود با توجه به شرکت‌های بین المللی دخیل در ساخت تلکابین و تفاهماتی که انجام گرفته است نام تلکابین کرمانشاه در بین تلکابین‌های با استاندارد‌های جهانی قرار گیرد.

کرمی افزود: در این پروژه از هتل پنج ستاره؛ و هایپر در پایین دست، اقامتگاه‌های سازگار با محیط زیست به سبک روستا‌های اورامانات و رستوران ملل و رستوران سنتی و تفریحات و ورزش‌های هیجانی تا رسد خانه و مرکز تحقیقاتی گونه‌های گیاهی و جانوری زاگرس و موزه اقلیم شناسی و ساخت جان پناه برای کوهنوردان استان که پس از ساخت کلید آن در اختیار هیات کوهنوردی قرار خواهد گرفت در بالادست پیش بینی شده است.

او افزود : امیدواریم که بتوانیم از ظرفیت دانشگاهی و پژوهشی استان برای زیرساخت‌های پروژه مانند طرح انتقال آب، ایجاد تصفیه خانه‌های محدود، مزرعه خورشیدی و حتی طرح‌های معماری در ساخت ابنیه‌ها استفاده کنیم و اعلام می‌کنیم که آماده ایم از هر طرح نوآورانه‌ای که در راستای انجام پروژه باشد حمایت کنیم .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.