سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح ملی شکوه مادری در کرمان

مسئول کانون تخصصی خدمت رضوی بانوان و خانواده در کرمان با اشاره به اجرای طرح ملی شکوه مادری در کرمان گفت: تاکنون بیش از ۵۰۰ بانوی کرمانی برای ثبت نام و مشارکت اقدام کرده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حلیمه زمانی، مسئول کانون تخصصی خدمت رضوی بانوان و خانواده کرمان گفت: پویش طرح ملی شکوه مادری به مناسبت میلاد حضرت زهرا (س) و بزرگداشت مقام مادر و پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر اینکه "فرزندآوری، یکی از مهم ترین مجاهدت‌ها و وظایف زنان است" برای ترویج فرهنگ فرزندآوری و معرفی مادران الگو از سوی مرکز امور بانوان و خانواده بنیاد کرامت رضوی طراحی شده و با همکاری کانون بانوان و خانواده رضوی در استان‌های مختلف کشور برگزار می‌شود.

او افزود: مادرانی با ویژگی‌هایی همچون تعهد به ارزش‌های انقلاب اسلامی، مشارکت فعال در یکی از عرصه‌های اجتماعی، فرهنگی، مذهبی، سیاسی، اقتصادی و علمی و همچنین مادرانی که سنشان زیر ۴۰ سال است و دارای سه فرزند و بیشتر هستند، می‌توانند در این پویش ملی شرکت کنند.

زمانی تصریح کرد: افراد واجد شرایط و علاقه مندان به شرکت در این طرح می‌توانند تا ۱۵ دی ماه از طریق لینک مشخص شده در سایت مرکز امور بانوان و خانواده آستان قدس رضوی به نشانی banovan.razavi.ir و تماس با مسئول کانون بانوان و خانواده رضوی استان خود ثبت نام کنند.

او به مشارکت حداکثری مادران کرمانی در این طرح اشاره کرد و گفت: تاکنون بیش از ۵۰۰ بانوی کرمانی برای ثبت نام و مشارکت اقدام کرده و بیش بینی می‌شود تا پایان دوره ثبت نام، مشارکتی چندین برابر بیشتر از این رقم صورت بگیرد.

مسئول کانون تخصصی خدمت رضوی بانوان و خانواده در کرمان تصریح کرد: براساس برنامه ریزی‌های انجام شده از سوی مرکز امور بانوان و خانواده بنیاد کرامت رضوی به ۸ مادر برگزیده که طبق شرایط اعلام شده از امتیاز بالاتری برخوردار باشند، جوایز ویژه‌ای اهدا می‌شود و برای تمامی شرکت کنندگان در این پویش، تبرکی آستان مقدس رضوی فرستاده خواهد شد.

انتهای پیام/ م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.