سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با حضور سیدمومنی؛

سالن چندمنظوره بم افتتاح شد

به مناسبت گرامیداشت هفته دولت، سالن چندمنظوره بم با اعتباری بالغ بر ۲۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات استانی با حضور مدیرکل امور مجلس وزارت ورزش و جوانان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سید مجید سید مومنی، مدیرکل امور مجلس وزارت ورزش و جوانان در سفری یک روزه به منظور افتتاح یک طرح ورزشی امروز وارد این استان شد.

او در بدو ورود به کرمان در آئین تجدید میثاق مدیران ورزش کرمان با آرمان‌های سردار دل‌ها سپهبد شهید "حاج قاسم سلیمانی" به مناسبت گرامیداشت هفته دولت در گلزار شهدای کرمان حضور یافت.

سپس سیدمومنی به منظور افتتاح سالن چندمنظوره بم، راهی این شهرستان شد که لحظاتی پیش این سالن به دست وی و با حضور پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان، هیئت همراه و مسئولان محلی به مناسبت گرامیداشت هفته دولت افتتاح شد.

سالن چندمنظوره بم در زیربنای هزار و ۹۰ متر مکعب با اعتباری بالغ بر ۲۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات استانی تکمیل شده است.

این پروژه از سال ۹۱ آغاز شده بود که در نهایت شهریور جاری پایان یافت.

۱۰ طرح ورزشی در زیربنا ۱۷ هزار و ۳۶۰ متر مربع و با اعتباری بالغ بر یکصد و سیزده میلیارد و هفتصد میلیون ریال از محل اعتبارات استانی، ملی و وزارت نفت طی هفته دولت در سراسر استان کرمان به بهره برداری می‌رسند که این سالن چندمنظوره بم یکی از این طرح هاست.

 

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.