سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رییس دانشگاه اراک:

تکمیل خوابگاه‌های دانشگاه اراک با حمایت بنیاد ۱۵ خرداد

رئیس دانشگاه اراک از بهره برداری خوابگاه‌های دانشجویی دخترانه تا اوایل سال آینده خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، حمیدی رئیس دانشگاه اراک در نشست با اصحاب رسانه از بهره برداری خوابگاه‌های دانشجویی دخترانه در اواخر امسال یا اوایل سال آینده با حمایت بنیاد ۱۵ خرداد  خبر داد.

حمیدی افزود: خوابگاه دخترانه بنیاد ۱۵ خرداد دانشگاه اراک از مجموعه خوابگاه‌های ۱۵ گانه طرح خورشید، با حدود ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال احداث است و در اواخر سال جاری یا اوایل سال آینده راه اندازی خواهد شد.

او اضافه کرد: این طرح در سال ۹۵ با مسئولیت حجت الاسلام حسن صانعی سرپرست بنیاد ۱۵ خرداد در سال ۹۵ آغاز به کار و با تلاش‌های مهندس جعفری از اعضای بنیاد برکت به پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی رسید.

رئیس دانشگاه اراک بیان کرد: اعتبار این پروژه ۱۸۰ میلیارد ریال بوده که تاکنون ۱۲۰ میلیارد ریال هزینه شده و پروژه حدود ۸۵ تا ۹۰ درصد پیشرفت دارد و راه اندازی این خوابگاه دارای با زیربنای ۵ هزار و ۳۰۰ متر مربع و ظرفیت اسکان ۲۴۰ نفر دانشجو سبب برطرف شدن بخشی از مشکلات خوابگاهی دانشگاه اراک خواهد شد.

او تصریح کرد: حدود ۸ خوابگاه خصوصی در اراک وجود دارد که به علت بهره‌مند نبودن از امکانات خوب و نداشتن استاندارد‌های لازم، کیفیت مناسبی جهت استقرار دانشجو ندارند.

حمیدی ضمن تشکر از بنیاد ۱۵ خرداد اظهار کرد: حمایت‌های بنیاد ۱۵ خرداد در احداث خوابگاه بهاران منجر به حضور دانشجویان دانشگاه اراک در فضای امن و با امکانات مناسب می‌شود.

او گفت: بنیاد ۱۵ خرداد جهت تامین زیرساخت‌های این خوابگاه، ایجاد سیستم فاضلاب به طول یک کیلومتر و ساخت پل به طول ۶۰ متر به منظور دسترسی از بخش آموزش به محوطه خوابگاه را در دست اقدام دارد که به زودی قابل بهره برداری است.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.