حمیدرضا علیان در بازدید از خوابگاه دانشجویی در اراک گفت: ۵ خوابگاه دانشجویی دیگر در دست ساخت است. 

 حمیدرضا علیان مدیرعامل بنیاد ۱۵ خرداد در بازدید از خوابگاه دانشجویی شهید بابایی دانشگاه اراک گفت: سال گذشته ۱۰ خوابگاه دانشجویی توسط این بنیاد در احداث و به بهره برداری رسید.

علیان افزود: اکنون ۵ خوابگاه دیگر در دست ساخت است که در صورت تامین اعتبار، تاپایان امسال تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.

 او اضافه کرد: خوابگاه شهید بابایی دانشگاه اراک با ۴ هزار و ۸۰۰ مترمربع زیربنا، ظرفیت ۲۵۰ دانشجو جزو خوابگاه‌های مطلوب ما می‌باشد.

 علیان بیان کرد: دربازدیدی که از خوابگاه شهید بابایی دانشگاه اراک و نظرخواهی که از دانشجویان داشتیم بحمدالله رضایت خوبی وجود داشت و دانشجویان مشکل خاصی نداشتند، فقط نکات جزئی بودکه مدیریت امور خوابگاه‌ها و معاونت دانشجویی دانشگاه قول مُساعد دادند که این موارد نیز حل شود.

او ادامه داد: در مجموع اقدامی که بنیاد خرداد در راستای مسئولیت‌های اجتماعی از سال ۱۳۹۵ نسبت به ساخت خوابگاه‌های دانشجویی برای دختران سرزمین انجام داده مورد رضایت دانشجویان قرار گرفته است.

 مدیرعامل بنیاد ۱۵ خرداد تصریح کرد: این خوابگاه‌ها با زیربنای ۷۷ هزار مترمربع ظرفیت ۳ هزار و ۵۰۰ دانشجو را دارد.

خوابگاه دخترانه بنیاد ۱۵ خرداد دانشگاه اراک با زیربنای ۵ هزار و ۳۰۰ متر مربع و ظرفیت اسکان ۲۴۰ نفر دانشجو از مجموعه خوابگاه‌های ۱۵ گانه طرح خورشید بود که با سال ۱۴۰۰ راه اندازی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.