سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعتبارات اداره کل میراث فرهنگی اردبیل به بیش از ۱۲۰۰ میلیارد ریال رسید

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: اعتبارات اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل در سال ۹۹ به بیش از ۱۲۰۰ میلیارد ریال رسید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نادر فلاحی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل امروز در جلسه بررسی اعتبارات سفر رئیس محترم جمهور، ابلاغی و استانی میراث‌فرهنگی اردبیل گفت: امسال شاهد جهش در اختصاص اعتبارات از محل‌های سفر ریاست محترم جمهور، اعتبارات ابلاغی و استانی به این اداره‌کل هستیم به طوری که بیش از یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار در سال ۹۹ به اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان اختصاص یافته است.

او افزود: از این میزان اعتبار ۵۵۰ میلیارد ریال از محل سفر رئیس جمهور با تخصیص صد درصدی است که برای جاده‌های دسترسی مناطق گردشگری در سطح استان هزینه می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل با بیان اینکه ۳۷۰ میلیارد ریال نیز با تخصیص صد درصدی از محل جهش تولید برای زیرساخت‌های گردشگری اختصاص یافته است، گفت: برای پروژه‌های حوزه میراث‌فرهنگی نیز از محل اعتبارات سفر رئیس محترم جمهور ۳۰۰ میلیارد ریال در نظر گرفته شده است.

فلاحی با اشاره به اختصاص اعتبارات از محل استانی و ابلاغی بیان کرد: در مجموع با وجود محدودیت‌های اعتباری دولت، اما جای مباهات است که امسال بیش از هزار میلیارد ریال اعتبار به این اداره‌کل اختصاص یافته و این امر بیانگر تبیین اهمیت طرح‌ها و پروژه‌های این اداره‌کل است.

او با اشاره به شعار اردبیل بر قله گردشگری کشور گفت: این شعار با اقدامات انجام‌شده رو به عملیاتی شدن می‌رود و در راستای تحقق این شعاردر سال‌های اخیر اقدامات گسترده‌ای در سطح استان صورت گرفته که با هزینه‌کرد اعتبارات اختصاصی شاهد توسعه هر چه بیشتر این بخش خواهیم بود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل با قدردانی از استاندار اردبیل در راستای حمایت ویژه از بخش گردشگری استان افزود: گردشگری یکی از محور‌های اصلی توسعه استان قرار گرفته و برای رونق این بخش پروژه‌ها و طرح‌های مختلفی اجرا شده است.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.