مدیرعامل کانون اتومبیلرانی و جهانگردی کشور گفت: در حال بررسی پروژه‌هایی هستیم تا با سرمایه گذاری در آن‌ها بتوانیم نقشی در توسعه گردشگری استان اردبیل داشته باشیم.

پروژه‌های سرمایه گذاری توسعه گردشگری اردبیل در حال بررسی است

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حسین اربابی، مدیرعامل کانون اتومبیلرانی و جهانگردی کشور امروز در بازدید از چندین پروژه گردشگری اردبیل که به همراه مدیرکل میراث‌فرهنگی استان اردبیل انجام شد، گفت: استان اردبیل ظرفیت‌های بی‌نظیری در حوزه گردشگری دارد که با بهره‌گیری از آن زمینه برای توسعه این منطقه فراهم می‌شود.

او از مشارکت برای اجرای پروژه‌های گردشگری در استان خبر داد و افزود: با اداره کل میراث‌فرهنگی استان در حال بررسی پروژه‌هایی هستیم تا با سرمایه‌گذاری در استان بتوانیم نقشی در توسعه گردشگری اردبیل داشته باشیم.

مدیرعامل کانون اتومبیلرانی و جهانگردی کشور استان اردبیل را مستعد سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری با توجه به قابلیت‌ها و جاذبه‌های موجود در آن دانست و تصریح کرد:‌ توسعه سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری این استان زمینه برای رونق و توسعه اشتغال را در منطقه فراهم خواهد کرد.

نادر فلاحی، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل نیز در این بازدید گفت: از شرکت‌های سرمایه‌گذاری دولتی همانند کانون اتومبیلرانی دعوت کرده‌ایم تا در حوزه گردشگری استان سرمایه‌گذاری های کلان داشته باشند.

او با اعلام حمایت از سرمایه‌گذاران در بخش گردشگری استان بیان کرد: از کانون اتومبیلرانی و جهانگردی برای سرمایه‌گذاری در استان حمایت ویژه خواهیم داشت تا از ظرفیت این شرکت‌ها در اشتغالزایی و جهش تولید در حوزه گردشگری بهره‌برداری کنیم.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل با اشاره به پروژه‌های سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری در سطح استان افزود: سرمایه‌گذاری در این حوزه بازدهی بالایی داشته و در حال حاضر چندین پروژه در دست اجرا بوده که بخش عمده‌ای از آنها تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.