مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: در گرامیداشت هفته دولت امسال تعداد ۶ پروژه تاسیسات گردشگری در سطح استان اردبیل به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نادر فلاحی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: همزمان با هفته دولت امسال برنامه‌ریزی شده تا ۶ طرح و پروژه تاسیسات گردشگری استان اردبیل به بهره‌برداری برسد که در این زمینه هدفگذاری‌های لازم انجام شده است.

او افزود: از این تعداد سه واحد اقامتی و سه واحد مجتمع گرشگری است که عملیات اجرایی آن‌ها تکمیل شده و در هفته جاری براساس برنامه زمانبندی شاهد بهره‌برداری از آن‌ها خواهیم بود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل گفت: برخی از این طرح‌ها چند سال بوده که آغاز شده بود که با پیگیری‌های انجام شده امسال زمینه برای بهره‌برداری از آن‌ها فراهم شد تا زمینه برای بهره‌مندی مردم از ثمرات این طرح‌ها فراهم شود.

فلاحی با اشاره به طرح‌های دارای پیشرفت فیزیکی بالا در سطح استان افزود: در حال حضر ۱۰ پروژه در حوزه‌های سه‌گانه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در سطح استان با پیشرفت بالای ۹۵ درصد در حال اجرا بوده و مراحل پایانی عملیات عمرانی خود را می‌گذرانند.

او تصریح کرد: با توجه به اینکه اغلب این پروژه‌ها مرتبط با اقتصاد مقاومتی است، با تکمیل آن‌ها زمینه برای افتتاح و بهره‌برداری از این طرح‌ها در هفته‌های آتی همزمان با سفر وزیر میراث‌فرهنگی به عنوان وزیر معین در ستاد راهبری اقتصاد مقاومتی استان اردبیل، فراهم خواهد شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.