سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خدمات ارزشمند دولت در حوزه زیرساخت‌ها

امام جمعه کنگاور با اشاره به خدمات گسترده دولت در بخش‌های مختلف به خصوص در بحران کرونا، گفت: مردم در نقد عملکرد دولت از مرز انصاف عبور نکنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ حجت الاسلام علی محمد لروند امام جمعه کنگاور با تبریک هفته دولت و تقدیر از تلاش دولتمردان جمهوری اسلامی، گفت: از مسئولینی که با مردم مدارا می‌کنند و صادقانه در حال خدمت به مردم این مرز و بوم هستند به صورت ویژه تشکر می‌کنم.

او با اشاره به خدمات ارزشمند دولت در حوزه زیرساخت‌ها اظهار داشت: این خدمات در حالی انجام می‌شود که فروش نفت ایران روزانه به کمتر از یک میلیون بشکه رسیده، ولی در زمان پهلوی روزی ۶ میلیون نفت این مملکت به فروش می‌رسید.

او اضافه کرد: برای بررسی بهتر عملکرد نظام جمهوری اسلامی، باید جمعیت ۳۶ میلیونی زمان پهلوی را با جمعیت ۸۱ میلیونی امروز و فروش۶ برابری نفت آن زمان را با فروش نفت امروز با هم مقایسه کرد.

او با تاکید بر اینکه بی انصافی به عملکرد امروز نظام جمهوری اسلامی پایمال کردن خون شهدا از جمله شهیدان رجایی و باهنر است، تاکید کرد: گاهی اوقات برخی از مردم تُندترین انتقادات را به مسئولین می‌کنند، ولی با روی گشاده آن‌ها مواجه می‌شوند، در حالی که قبل از انقلاب اگر فردی اعتراضی به مسوئولی می‌کرد با برخورد بدی مواجه می‌شد.

امام جمعه کنگاور  از برگزاری رزمایش ۵۳ مواسات همزمان با نخستین روز از هفته دولت در این شهرستان خبر داد و گفت: این رزمایش که ۱۵۰ خانواده از آن بهرمند خواهند شد به نام شهیدان رجایی و باهنر خواهد بود.

فرماندار کنگاور هم در این مراسم با تبریک هفته دولت اظهار داشت: راندمان دولت در بخش زیرساخت‌ها در این شهرستان نسبت به سایر شهرستان‌ها بسیار مطلوب بوده است.

خیراله خزایی با اشاره به آسفالت ۱۰۰ هزار متر مربع معابر روستا‌ها پارسال بیان داشت: این نهضت آسفالت امسال هم ادامه دارد که رضایتمندی بخش زیادی از مردم را به دنبال داشته است.

او با اشاره اینکه در کنگاور در بخش جاده ای، آبرسانی به روستا‌ها و گازرسانی تحولی صورت گرفته، گفت: تا ۲ ماه آینده یکی از شهرستان‌های سبز گازرسانی در سطح کشور خواهیم شد.
انتهای  پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.