استاندار کرمانشاه در پیامی ضمن تبریک فرارسیدن هفته دولت، این هفته را فرصتی برای اتحاد ملت و دولت و وفاق برای سربلندی، پیشرفت و اقتدار ایران اسلامی دانست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ هوشنگ بازوند، استاندار کرمانشاه در پیامی ضمن تبریک فرارسیدن هفته دولت، این هفته را فرصتی برای اتحاد ملت و دولت و وفاق برای سربلندی، پیشرفت و اقتدار ایران اسلامی دانست.

در این پیام آمده است: هفته اول شهریور ماه به یاد اسوه‌های بزرگ تقوا، اخلاص و ایمان و خدمتگزاران جهادی و انقلابی مردم " شهیدان رجایی و باهنر" به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است. از ویژگی‌های شخصیتی این شهیدان می‌توان به تعهد و پیوند ناگسستنی به آرمان‌های والای انقلاب اسلامی اشاره کرد که با تلاش، رشادت و دلیری برای حل مشکلات دلسوزی و کوششی وصف ناپذیر داشتند و در نهایت ساده زیستی و مردمی بودن در راه اعتلای انقلاب و در حین خدمت  از سوی مزدوران به شهادت رسیدند. بی شک راه این عزیزان که در دوران سخت مسیر مبارزه را با توفیق و سربلندی پشت سرگذاشته بودند و برای اسلام و انقلاب تا پای جان ایستادگی کردند امروز نیز توسط کارگزاران خدوم ملت با جدیت بیشتری ادامه دارد.

این پیام می‌افزاید: زنده نگه داشتن نام و یاد این شهیدان والامقام و پاسداشت خدمات ماندگارشان که از منظر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مظهر علم و عمل بودند امروزه بسیار ضرورت دارد و نام نیک این عزیزان پاسدار فرهنگ شهادت و گفتمان انقلاب است که در تاریخ ماندگار شد و به راستی اندیشه‌ها و اعتقادات مکتبی شهید رجایی و باهنر الگوی رفتاری مدیران و کارگزاران است.

این پیام بیان می‌کند: هفته دولت فرصتی است برای اتحاد ملت و دولت و وفاق برای سربلندی، پیشرفت و اقتدار ایران اسلامی و بیان دستاورد‌ها و خدمات ارزنده نظام و دولت تدبیر و امید که در شرایط سخت تحریم‌های ظالمانه و با وجود تنگنا‌های اقتصادی مسیر توسعه و پیشرفت و توسعه کشور را با قدرت و توان بیشتری ادامه داده و کارگزاران و خدمتگزاران خدوم مردم نیز در استان کرمانشاه با تلاش دوچندان برای بهبود اوضاع تا آخرین لحظه تلاش خواهند کرد و بر اساس اسناد توسعه‌ای تدوین شده مسیر پیشرفت این دیار با همدلی و همراهی تداوم خواهد یافت.

در این پیام آمده است: انتظار می‌رود مدیران و مسئولین پرتلاش دستگاه‌های اجرایی ضمن پاسخگویی مستمر به مردم، برنامه‌ها، خدمات و دستاورد‌های ارزنده خادمان جهادی و انقلابی را تشریح و اطلاع رسانی نمایند و ابعاد مختلف این موفقیت‌ها را با لحاظ داشت شرایط سخت و دشوار فعلی تبیین کنند و با تقویت انسجام و وحدت ملی و ایجاد همدلی و همکاری بین تمام ارکان شرایط لازم را برای تقویت امید مردم که دشمنان هدف گرفته شده است با درایت و تلاش بیشتر فراهم نمایند.

این پیام بیان می‌کند: اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام، مؤمن و مجاهد دولت، زحمات و تلاش‌های شبانه روزی همه دولتمردان، کارکنان، کارگزاران خدوم و صدیق را ارج نهاده و از اهتمام جدی همه همکاران دلسوز، متعهد و پرتلاش استان صمیمانه تشکر و قدردانی می‌نمایم و توفیق روزافزون خادمان شریف و انقلابی دولت تدبیر و امید را در تحقق آرمان‌های والای بنیانگذار کبیر انقلاب (ره) در پرتوی منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از آستان خداوند سبحان خواستارم.

بازوند

استاندار کرمانشاه
انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.