سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برق رسانی به روستاهای سیمکی و آبکنارو، چرام

مدیر توزیع برق ناحیه شهرستان چرام گفت: طرح تامین برق دو روستای سیمکی و آبکنارو در چرام با هزینه ۳ هزار و ۲۸۰ میلیون ریال در هفته دولت به بهره برداری می رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، برزین زاده مدیر توزیع برق ناحیه شهرستان چرام گفت: یکی از اهداف مهم دولت در بخش انرژی، تامین برق روستا‌های دورافتاده و بدون برق در کشور و استان است.
 
برزین زاده با بیان اینکه روستا‌های دارای سنکه دائم بالای ۱۰ خانوار در چرام برق دار شده اند، افزود: طرح تامین برق دو روستای سیمکی و آبکنارو از سال ۹۸ آغاز شده که در هفته دولت به بهره برداری می‌ رسد.
 
او بیان کرد: طول شبکه فشار متوسط و فشار ضعیف این طرح حدود یک هزار و ۵۰۰ متر است.
 
مدیر توزیع برق ناحیه شهرستان چرام گفت: با اجرای این طرح برق ۱۵ خانوار روستا‌های دور دست و محروم سیمکی و آبکنارو تامین می‌شود.
 
برزین زاده با بیان اینکه برای اجرای این طرح ۳ هزار و ۲۸۰ میلیون ریال هزینه شده است، افزود: در این طرح دو دستگاه ترانسفورماتور و ۲۰ دستگاه چراغ روشنایی نیز نصب شده است.
 
او هدف از اجرای این طرح را محرومیت زدایی ، تلاش در جهت رونق تولید، ارتقاء سطح رفاه و معیشت خانوار‌های روستایی و جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهر‌ عنوان کرد.
انتهای پیام/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.