سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

روش تهیه اشترودل با خمیر جادویی

در این مطلب دستورالعمل تهیه اشترودل با خمیر جادویی را به شما عزیزان آموزش داده‌ایم.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، اشترودل نوعی غذا یا دسر است که از یک لایه نازک خمیر که با مواد و مخلفات مختلفی پر می‌شود و به صورت رول پیچیده و طبخ می‌شود.

اشترودل با طعم و مزه‌های متفاوت و همچنین از مواد متنوعی تهیه می‌شود، در ایران با انواع گوشت، پنیر و سبزیجات تهیه و به عنوان شام یا نهار سرو می‌شود.

مواد لازم:

- سینه مرغ پخته و ریش شده ۱ عدد
- سیب زمینی نگینی ۱ عدد
- فلفل دلمه نگینی ۱ عدد
- پیاز ۱ عدد
- قارچ ۲۰۰ گرم
- زرده تخم مرغ ۱ عدد
- پنیر پیتزا به میزان لازم
- ادویه به میزان لازم
- خمیر جادویی به میزان لازم


بیشتربخوانید


طرز تهیه:

برای تهیه مواد داخل اشترودل می‌توانید از پیاز سرخ کرده و سیب زمینی نگینی تفت داده شده و قارچ کمی تفت داده شده، استفاده کنید.

با اضافه کردن فلفل دلمه و ادویه به مواد کمی آن را می‌پزیم و در مرحله آخر سینه مرغ ریش شده را به آن اضافه میکنم. همچنین می‌توانید طبق ذایقه‌ی خود از گوشت چرخکرده استفاده کنید.

خمیر جادویی را روی صفحه کار پهن کنید و مواد آماده کرده را در وسط خمیر قرار دهید کناره‌های خمیر را به وسیله چاقو برش دهید و به طور ضربدری روی هم قرار دهید.

در انتها بعد از پیچیدن خمیر روی خمیر را با زرده تخم مرغ رومال کنید و روی آن کنجد و سیاه دانه بپاشید. خمیر را داخل فر از قبل گرم شده بگذارید.

در مرحله اولیه پخت حرارت فر را از پایین تنظیم کنید تا خمیرتان بپزد و بعد قسمت بالایی فر را روش کرده تا روی خمیر نیز طلایی شود. نوش جان.

منبع: تبیان

انتهای پیام/

برچسب ها: خانه داری ، آشپزی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.