سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۸۵ طرح عمرانی و اقتصادی در بوشهر افتتاح می‌شود

فرماندار بوشهر گفت: همزمان با هفته دولت ۸۵ طرح عمرانی و اقتصادی در بوشهر با اعتبار ۸۷۶ میلیارد تومان افتتاح می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عباس جمشیدی فرماندار بوشهر روز چهارشنبه در نشست شورای اداری شهرستان بوشهر بیان کرد: باوجود اینکه دولت سال گذشته علاوه بر کرونا با ویروس تحریم نیز روبرو بود، اما این شرایط مانع از اجرای طرح‌های زیرساختی مهم در این شهرستان نشده‌است و افتتاح این شمار طرح در هفته دولت گواهی بر ادعا است.

او افزود: باتوجه به اینکه در سال پایانی دولت تدبیر و امید قرار داریم تلاش می‌شود متناسب با اعتبارات موجود و  براساس اولویت‌های هر منطقه طرح‌های مورد نیاز مردم اجرا شود.

فرماندار بوشهر عنوان کرد: در دولت تدبیر و امید کار‌های زیرساختی قابل توجهی در بخش آبرسانی، بهداشت و درمان، برق و عمران روستایی در شهرستان بوشهر انجام شد که با توجه به طرح‌‌های اجرا شده و در دست اجرا آینده روشنی را می‌توان برای این شهرستان پیش بینی کرد.


بیشتر بخوانید

۸ طرح صنعتی هفته دولت در بوشهر افتتاح می‌شود


جمشیدی ادامه داد: تخصیص ۱۴۰ میلیارد ریال اعتبار در بخش فاضلاب بافت قدیم بوشهر، تاسیس بوم‌گردی‌های مختلف، احیای بافت قدیم، نوسازی تاسیسات و بهبود وضعیت آبرسانی و برداشته شدن تانکر‌های آبرسانی از مناطق جنوبی شهرستان بوشهر از جمله اقدام‌های انجام شده‌است.

او گفت: با توجه به اینکه ویروس کرونا و تحریم‌های ظالمانه استکبار جهانی شرایط سخت اقتصادی را برای کشور رقم زده و باتوجه به تبعات ناشی از مشکلات موجود در جامعه مسئولان و دست اندرکاران شهرستان باید با اراده جدی و وحدت و همدلی در راستای کمک به مردم اقدام کنند.  

وی تاکید کرد: برجام به عنوان نتیجه مذاکرات هسته‌ای یکی از کار‌های ارزشمند دولت است که با امضای آن گشایش‌های خوب اقتصادی برای کشور به دنبال داشت.

فرماندار بوشهر تاکید کرد: با وجود همه کار‌ها و اقدام‌های انجام شده، اما باز هم وجود برخی مشکلات و تنگنا‌ها را قبول داریم و تلاش می‌شود تا آخرین روز کاری در راستای خدمت رسانی به مردم گام برداریم.

جمشیدی عنوان کرد: نقد‌های منصفانه را می‌پذیریم، اما امروز بسیاری از مسائل همراه با تخریب و توهین دولت ارائه می‌شود و این کار درستی نیست.

او با بیان اینکه بیماران کرونایی استان بوشهر به مرز ۱۰ هزار نفر و فوتی‌ها از ۴۰۰ نفر گذشت گفت: همه مردم و مسئولان در برابر و مقابله با کرونا مسئولیت دارند و بی توجهی در مقابل این بیماری، تبعات و خسارات فراوانی وارد می‌کند.

فرماندار بوشهر  بیان کرد: ۴ مجازات و جریمه در خصوص برخورد با کارکنان دولت در رعایت نکردن  ضوابط بهداشتی در مقابله با کرونا به مدیران  تفیض اختیار شده که توبیخ، کسر حقوق، انفصال موقت از خدمت از آن جمله است.

جمشیدی  افزود: در طول ۷ سال گذشته طرح‌های مهم و موثری در استان بوشهر اجرا شده که نقش تاثیرگذاری در تحقق مطالبات مردم داشته است.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.