رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر گفت: بار مالی همسان سازی حقوق بازنشستگان و کارکنان در این استان در سال گذشته ۱۱۵ میلیارد تومان بود یعنی معادل یک سوم بودجه هزینه‌ای استان بوشهر.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، علی درویشی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر در جمع خبرنگاران گفت: پارسال همسان سازی حقوق بازنشستگان و کارکنان بر مبنای قانون خدمات کشوری در دستور کار قرار گرفت که بار مالی آن ۱۱۵ میلیارد تومان معادل یک سوم بودجه هزینه‌ای استان بوشهر شد.

او، با بیان اینکه پارسال به صورت متوسط دو میلیون تومان به حقوق کارکنان افزوده شد، ادامه داد: امسال هم برای افزایش حقوق کارکنان و بازنشستگان و همسان سازی حقوق، اقدام‌های مهمی صورت گرفته که با تامین بار مالی آن، پرداخت می‌شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر با تاکید بر تامین اعتبار برای تکمیل طرح‌های عمرانی عنوان کرد: امسال تاکنون ۷۲۹ میلیارد تومان برای تسریع در تکمیل طرح‌های عمرانی استان ابلاغ شده است.

درویشی افزود: برای تکمیل و بهره‌برداری از ۳۷ طرح عمرانی استان بوشهر ۶۰ میلیارد تومان تخصیص یافته است.

او، با اشاره به ابلاغ اعتبارات ملی برای تکمیل طرح‌ها گفت: ۴۰۰ میلیارد تومان در این حوزه تخصیص می‌یابد که مربوط به بخش‌های مختلف عمرانی از جمله سد سازی، راهسازی، خط ریلی، فاضلاب و دیگر طرح‌ها است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر در آستانه هفته دولت، به معرفی دستگاه‌های برتر در جشنواره شهید رجایی همزمان با این هفته اشاره کرد و افزود: بر این اساس، عملکرد ادارات در هفت محور و ۷۸۰ شاخص مورد ارزیابی می‌شود.

درویشی با اشاره به اینکه پارسال ۱۲ دستگاه در بخش‌های مختلف برتر شدند، گفت: استان بوشهر در زمینه رضایت مردم از ارائه خدمات دستگاه‌های اجرایی رتبه پنجم را در کشور قرار دارد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.