سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شناسایی گودهای پرخطر در مشهد

تعداد کل گود‌های موجود در مشهد، ۱۲۷ مورد بوده که از این تعداد شش مورد رفع خطر شده و ۱۲۱ مورد آن در حال پیگیری است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مسعود ایاز مدیرکل نظارت بر ساخت و ساز‌ها و کمیسیون‌های ماده ۱۰۰ شهرداری مشهد گفت: از ابتدای امسال تاکنون تعداد شش گود پر خطر از مجموع ۱۲۷ گود موجود در سطح مناطق شهری رفع خطر شده است.

او با اشاره به تعداد گود‌های سطح مناطق شهرداری مشهد افزود: تعداد کل گود‌های سطح مناطق شهرداری ۱۲۷ مورد بوده که از این تعداد شش مورد رفع خطر شده و ۱۲۱ مورد آن در حال پیگیری است.

مدیرکل نظارت بر ساخت و ساز‌ها شهرداری مشهد ادامه داد: تعداد گود‌های پر خطر سطح مناطق شهرداری مشهد پارسال ۱۵۸ مورد بوده که ۳۹ مورد آن رفع خطر شده است.

ایاز با بیان اینکه گود‌های پرخطر ساختمانی یکی از معضلات شهری است که زمینه ساز خطر‌های جانی و مالی برای شهروندان به شمار می رود، بیان کرد: با توجه به اهمیت موضوع، اداره کل نظارت برساخت و ساز‌ها و کمیسیون‌های ماده ۱۰۰ شهرداری مشهد از ابتدای پارسال با همکاری دستگاه قضائی، اقدامات جدی تری برای رفع خطر از این گود‌ها کرده است.

او تصریح کرد: برای رفع خطر گود‌های پر خطر سطح شهر اقدامات جدی در دستور کار این اداره کل قرار گرفته است.

مدیرکل نظارت بر ساخت و ساز‌ها شهرداری مشهد تاکید کرد: برای امسال دو رویکرد مهم یعنی هوشمندسازی و پیشگیری از تخلفات ساختمانی با رویکرد اجتماعی را در اولویت‌های اصلی خود قرار دادیم که هدف و رویکرد اصلی از هوشمندسازی نظارت بیشتر و دقیق‌تر بر روند ساخت و ساز‌ها است.
 
انتهای پیام//ف.ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.